Een week vol spanning

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anoniemekerel

Newbie
8
16/12/24
5
1
Dag allemaal,

Met afgelopen weekend hier toevallig op dit forum terecht te komen en wat reviews te lezen over massagesalons en privéhuizen in Antwerpen, heb ik beslist een accountje te maken.

Heb dan ook beslist deze week mezelf een plezierweekje te gunnen, als beloning voor m'n harde werk afgelopen jaar.
Eigenlijk nog geen ervaring met massagesalons en privéhuizen. Daarom heb ik er deze week elke dag 1 geboekt.
Afsluiten doe ik in de week met de trio in Emma's Angels (als die actie dan nog geldt).

Ik ga van alles een review schrijven, hopelijk kan ik zo andere wandelaars helpen.

Wish me luck!

De eerste recensie is een feit:

Oei, die moet nog goedgekeurd worden, wist niet dat dat lang duurde. Nog even geduld dus!

Vond het wel spannend zo een eerste keer in een massagesalon.

Moet wel zeggen, ik ben getrouwd, dus dat maakt het wel gewichtig. Moet zien dat mijn geweten het niet overneemt :censored:

Laatst bewerkt:
Ok vandaag geen review, zal tot vrijdag moeten wachten.

Ik vind het balanceren van mijn geweten nog een moeilijke kwestie.
Kom in principe thuis niets te kort, maar er zijn een paar fantasieën die ik graag tot werkelijkheid laat komen. Bijvoorbeeld de trio met 2 lekkere latina's, dat kan ik thuis niet krijgen :ROFLMAO:

Hoe gaan andere hier mee om?

@anoniemekerel Dit is samengevat hoe ik er mee om ga (maar goed dat heeft ook even moeten inklinken hoor)
* ik houd privé en zakelijk strict gescheiden ;)
* het is niet dat ik een relatie aan ga met iemand anders dus in die zin zie ik het niet als vreemdgaan
* m.b.t. het betaal-aspect: ik betaal niet voor de seks maar voor geen gedoe achteraf
* m.b.t. de drang (die gaat overigens nooit meer weg vermoed ik): Al eet ik thuis elke dag kaviaar, zelfs dat gaat me op een zeker moment vervelen, oftewel: Verandering van spijs doet eten
* ten slotte (hoop geen dooddoener): Ik vind dat je alleen spijt moet hebben van dingen die je niet gedaan hebt ;)
* OK nog eentje: Dit is *mijn* bewuste keuze en die gaat helemaal niemand iets aan; het is wel fijn om e.e.a. hier op het forum te kunnen ventileren onder gelijkgestemden :)
* En de kick, de blijvende spanning, die werkt verslavend bij mij

Just my 2 cents

Een week lang iedere dag naar een dvp en je bent getrouwd. Tjonge, hoe houd je dit verborgen? En elke een andere smoes bedenken waar je heen gaat of heb je het rijk alleen?

Ik ben zelfstandig ondernemer, ik kies mijn uren zelf, mijn bedrijf draait goed. Dus kan overdag makkelijk overal naartoe.

Het enige lastige vind ik:
1. De geur en zachtheid van die massageolie wegkrijgen. Gisteren echt zitten schrobben in de douche nog thuis.
2. Die van gisteren deed al met haar nagels over mijn rug, als ze dat wat te hard zouden doen, zit ik met marks.

@anoniemekerel Dit is samengevat hoe ik er mee om ga (maar goed dat heeft ook even moeten inklinken hoor)
* ik houd privé en zakelijk strict gescheiden ;)
* het is niet dat ik een relatie aan ga met iemand anders dus in die zin zie ik het niet als vreemdgaan
* m.b.t. het betaal-aspect: ik betaal niet voor de seks maar voor geen gedoe achteraf
* m.b.t. de drang (die gaat overigens nooit meer weg vermoed ik): Al eet ik thuis elke dag kaviaar, zelfs dat gaat me op een zeker moment vervelen, oftewel: Verandering van spijs doet eten
* ten slotte (hoop geen dooddoener): Ik vind dat je alleen spijt moet hebben van dingen die je niet gedaan hebt ;)
* OK nog eentje: Dit is *mijn* bewuste keuze en die gaat helemaal niemand iets aan; het is wel fijn om e.e.a. hier op het forum te kunnen ventileren onder gelijkgestemden :)
* En de kick, de blijvende spanning, die werkt verslavend bij mij

Just my 2 cents

Ik denk dat ik je hierin grotendeels vol.
Het voelt voor mij ook niet als bedriegen, aangezien er geen liefde in het spel zit. Maar het voelt wel 'kut' in zekere zin. Die post-nut clarity.

En het laatste wat je zegt is bij mij wat me drijft: die kick. Ik ben iets aan het doen wat niet mag, dat mijn leven overhoop kan gooien en dat geeft een rush. Vreemd.

Het enige lastige vind ik:
1. De geur en zachtheid van die massageolie wegkrijgen. Gisteren echt zitten schrobben in de douche nog thuis.
2. Die van gisteren deed al met haar nagels over mijn rug, als ze dat wat te hard zouden doen, zit ik met marks.
Haha, dit is, onbedoeld, toch wel grappig. Ik zie het al voor me. Heb je geen geurloze massage-olie?

Terug
Bovenaan Onderaan