Ik snap de vraag heel goed. De tarieven gaan momenteel door het dak en er lijkt voorlopig geen einde aan te komen. Dus logisch dat mensen hier in het netwerk op zoek gaan naar leuke en betaalbare adressen., ik ben ook wel geïnteresseerd eigenlijk.
Je lult er maar wat op los. De prijzen gaan helemaal niet door het dak. Ik zie geen verschil met een jaar geleden. Wel wordt er harder over gezaagd en geluld door mensen die het financieel misschien moeilijker kunnen opbrengen om die prijzen te betalen. Dat kan ik begrijpen in deze crisistijden, maar als alles duurder wordt en de prijzen van de dames blijven nagenoeg constant, dan zijn in mijn ogen de dames relatief goedkopere geworden (wat voor hen in het nadeel is) ipv duurder. Bedenk eens wat je vorig jaar voor een paydate betaalde en wat je vorig jaar voor een liter benzine betaalde, en vergeljk dat dan met de huidige prijzen.
Los of je het kunt betalen is het ook nog de vraag of je het wilt betalen.
Een verstandige wandelaar is een wandelaar die date met geld dat hij eigenlijk niet nodig heeft. Als je je zelf 'pijn' moet doen om te kunnen gaan neuken, dan ben je niet goed bezig. Trek je dan af of kijk uit naar een gewone vriendin die je wil voorthelpen met je behoefte. Sommige mensen in onze samenleving moeten met een oude fiets rijden, of met een brommerke, omdat zij zich geen auto kunnen veroorloven. Dat lukt ook. Niet iedereen moet alles kunnen kopen. Zo is het leven nu eenmaal.
Ik niet in ieder geval, zeker niet gezien de bedroevende service die je er vaak bij krijgt.
Ga ergens shoppen waar de service ok is. Er zijn massaal meer dames met goede service dan met slechte. Maar ja, als het allemaal niets meer mag kosten, bedriegt de gierigheid vaak de wijsheid.
Dus zeggen dat het respectloos is als je hier niet aan mee wilt doen is mijn inziens dikke onzin.
Het enige wat dikke onzin is, digger76, is beweren dat de prijzen van de dames door het dak gaan voor slechte service. En ja, het is 500% respectloos om te gaan doen alsof dames zich maar moeten schikken naar jouw wil om je tegen een kloteprijsje te laten verwennen. Weet je, stap een Porsche garage binnen en haal daar jouw spiksplinternieuwe karretje tegen de prijs die jij kan en wil betalen daarvoor. Je gaat er waarschijnlijk met een anale ervaring van formaat weer buiten komen: een schop onder je kont.
Sterker nog, ik vind het wel slim, daar zijn dit soort fora toch juist voor bedoeld?
Dit soort fora is er om mekaar te informeren over de service of de aard van dvp's. Niet om mensen aan te zetten om zo veel mogelijk de prijs te drukken. Meer nog, het is door zulke klanten die vanalles zouden willen voor no money, dat heel wat dames sjagrijnig gaan reageren. En dat ze gelijk hebben.
Zolang iedereen zoveel mogelijk wil verdienen en alles zo goedkoop mogelijk wil verwerven, zal het nooit goed komen in de geest van die mensen. Gun de dames het loon dat hen toekomt voor het uitoefenen van een job die dieper ingrijpt op een mens dan wat je denkt.