Misschien is een draadje met 'half uur voor max 80 euro' ook wel interessant. zit nog wel een significant verschil tussen aanbod.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLos of je het kunt betalen is het ook nog de vraag of je het wilt betalen. Ik niet in ieder geval, zeker niet gezien de bedroevende service die je er vaak bij krijgt.
Dus zeggen dat het respectloos is als je hier niet aan mee wilt doen is mijn inziens dikke onzin. Sterker nog, ik vind het wel slim, daar zijn dit soort fora toch juist voor bedoeld?
En de dames thuis zitten ook met hoge energierekeningen...
Dat was gisteren tijdens het journaal al te zien, hoe mensen nu gaan nadenken over waar er nog geld te besparen valt. Tenzij je een hoog inkomen hebt, moet er toch ergens op beknibbeld worden. De kans zit er dik in dat de hoger geprijsde dames het een stuk rustiger krijgen (of al hebben)ik denk dat de dvp het ook minder druk hebben. Ivm inflatie enzz men houd gewoon momenteel liever het geld in eigen zak. ik ging voor corona elke week tot 2 keer in de week. Nu is het 2 keer in de maand.
Als ze een deel van hun inkomsten opzij zouden leggen, dan zou het nog te verantwoorden zijn, maar naar het schijnt denken de meest sekswerkers niet zo ver vooruit.Nogmaals. Reken het even om naar MODAAL per dag. Die verdient <100e en deze dames hebben het zo zwaar met 800e (uitgaande van 5dgn werken per week)
Het heeft er alle schijn van. Ik was laatst in Alkmaar om andere redenen, maar heb een kleine omweg gemaakt om eens te zien hoe de zaken ervoor staan. Dat was dan ergens in de middag (dacht zaterdag) maar als je het aantal "te huur" bordjes zag, was wel duidelijk dat de bezetting een stuk lager is dan de beschikbare capaciteit.Bij de raamdames is er meer armoe, weet ik uit ervaring, door de afgenomen klandizie in de straat.
Er zijn gewoon minder bezoekers van de ramen.
Rotterdam oost Montana priv�©
Prijs: € 1.125,-
Maar is toch enkel massage voor 100? Geen intiem dacht ik of wel?Ben je daar al geweest?
Ik vind dat ze daar wel een aantal lekkere dames hebben maar als de service tegenvalt (en die kans is er gezien de prijzen...)
Anderzijds, liever hier 100€ betalen voor een service die tegenvalt dan elders nog meer misschien....
Als er dames zijn die zichzelf voor weinig geld aanbieden vind ik het niet respectloos om ze te benaderen, of ga jij nou ook de prijs bepalen wat wel of niet mag.Als je geen geld hebt voor de dames blijf dan thuis en geef er zelf een slinger aan. Ik vind dat we wel respect moeten hebben voor dvp.