Een stripclub maar dan met sex in NL?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kaas696969

Newbie
1
02/09/24
0
Een stripclub met mooie dames. Het standaard verhaaltje dat zo'n knape meid naar je toe komt om een veel te dure fles champagne voor haar te kopen.
Geil en misschien wel aangeschoten doe je het toch, je krijgt een lapdans maar aanraken ho maar. Uiteindelijk sta je geiler buiten dan dat je binnenkwam en zit je alsnog thuis te fappen.

Maar dat eerste gedeelte in de stripclub, waar je lekker rondkijkt naar vrouwen en misschien eerst een praatje maakt spreekt mij aan. Hebben we in NLD geen stripclubs waarna je ze dan alsnog mee naar een eigen kamer kan nemen?
Misschien dat ik gewoon niet weet waar ik moet zoeken hoor, hopelijk weten jullie meer!

Ik was een tijdje terug in Club Noblesse in Haps. Had wel het idee dat dames daar soms ook staan te dansen, maar weet het niet zeker. Het was erg rustig toen ik er vroeg op de avond was. Je kunt ook met een dame even aan de bar zitten en kletsen onder genot van een drankje.
Anders gewoon even bellen.

nog nooit een echte stripclub tegen gekomen waar je met een van de dames naar een kamer kunt gaan om even te neuken oid Dit komt doordat een stripclub juist zijn geld verdiend aan mannen die geil worden maar hun zak niet kunnen legen waardoor ze geld blijven uitgeven aan champagne en dansjes in de hoop de dame toch ooit te mogen neuken..

Er zijn wel wat normale sexclubs waar de dames met enige regelmatig een dansje voor de klanten doen, vaak zijn dit de dames die wat aandacht willen vragen in de hoop een klantje te kunnen verleiden.

Overigens lijken stripclubs en sexclubs 2 verschillende soorten klanten te bedienen, de stripclubs zijn gewoon wat onschuldiger. Sommige mannen willen of durven ook niet naar een sexclub te gaan.

Ik kreeg in Sixsens een beetje dat gevoel. Alsof je in een "safari" met dames beland waar je een dierentuin gewend bent. In het weekend wordt er zelfs gedanst door de dames lees ik op dit forum maar ik ben er zelf altijd doordeweeks geweest. Hoe dan ook een aanrader net als yin yang in Roermond of het concept saunaclubs in geheel zou ik wel aanraden aan je wensen te zien.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
48.195
Leden
39.374
Nieuwste lid
Oliver2707
Terug
Bovenaan Onderaan