Een kijkje in mijn telefoon, de POSITIEVE editie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kom op Marco, geef ons eens een kijkje!
Ik merk bij mijzelf dat het best lastig om de discretie te behouden als je hier zoiets post.
Precies dit dus!
Kijk... ik ga al behoorlijk ver in m'n recensies. Maar om nu hier WhatsApp berichtjes -die in alle discretie verstuurd zijn- te gaan posten... daar voel ik me dan weer niet lekker bij!

Laatst bewerkt:
Sodeju, daar word ik even aangenaam verrast vandaag!
@Ami jóu had ik nog niet opgemerkt hier.
Een mooie hete vrouw waarmee ik over wiskunde kan filosoferen. Hoe sexy en geil is dát!

51 - 22 = 29 > 15 => no go helaas, maar dat compliment wilde ik je even niet onthouden. Jij snapt het
😃

Haha, dank je wel!
Vind het zelf ook erg sexy🔥.

Ik snap het leeftijdsding heel goed. Word vanzelf een keertje ouder. I'm on it...😜 Maar die "minus" 15 ga ik nooit halen!

51 - 22 = 29 > 15 => no go helaas
Age is just a number, maar ik begrijp het wel.

Nieuwsgierig als ik ben, heb ik wat rondgekeken op de mooie site van @Ami.
Intelligentie kan ook een uitstekend afrodisiaca zijn en maakt het verschil in leeftijd een stuk kleiner. Ik heb zelf, een jaar of 8 geleden, ooit 2 dates gehad met een, 27 jaar jongere prachtige studente. Naast het genot in bed ook hele leuke gesprekken met haar gehad. Ze was een oudere spirit in een goddelijk lichaam.

Mocht je nu gaan twijfelen dan kun je beter Ami's blog "Sporten, Smullen en Stiekeme Blikken" niet lezen (of wel ;)).

Overigens concentreert mijn zoektocht naar een nieuwe vaste dame zich op wat oudere dames, mijn vorige was 50+, dus nogmaals, ik begrijp je wel.

Dit draadje heeft wel herinneringen aan leuke appjes opgeleverd. Een beetje dubbel, leuk om ze van anderen te lezen, vooral de negatieve van @MissM , maar zelf post ik ze liever niet ivm de privacy, iets wat bij Pleun overigens niet echt aan de orde is omdat niks herleidbaar is.

Valt me steeds meer op met al die onderwerpen en discussies dat velen zich zo druk maken om simpele dingen of te veel nadenken of teveel op negatieve dingen letten.

Doe gewoon leuke dingen en doe binnen jouw mogelijkheden en grenzen en wensen je ding. Denk positief, denk oplossend en denk logisch, dan geniet je veel meer. En maak je niet te druk om dingen waar je geen invloed of hebt en waar je wel invloed op hebt, draai het naar je toe.

Velen praten of denken meer dan dat ze gewoon doen en genieten zoals met sex. Sex moet je gewoon doen en opzoeken als je zin hebt, aanbod zat om ons heen, kies en leef!😃

Velen praten of denken meer dan dat ze gewoon doen en genieten zoals met sex. Sex moet je gewoon doen en opzoeken als je zin hebt, aanbod zat om ons heen, kies en leef!😃
Mee eens.

Tijd geleden wel verschoten van een aantal forumleden die hier heel aanwezig zijn. Bleek dat ze hooguit één of twee dvp bezoeken deden het afgelopen jaar.
Het is natuurlijk geen wedstrijd, ieder zijn tempo, mogelijkheden en keuzes. Al vind 'k zo'n omgekeerd evenredige verhouding tussen posts en bezoeken dan wel wat geestig.

Mee eens.

Tijd geleden wel verschoten van een aantal forumleden die hier heel aanwezig zijn. Bleek dat ze hooguit één of twee dvp bezoeken deden het afgelopen jaar.
Het is natuurlijk geen wedstrijd, ieder zijn tempo, mogelijkheden en keuzes. Al vind 'k zo'n omgekeerd evenredige verhouding tussen posts en bezoeken dan wel wat geestig.
Droogneukers!
maar wél overal 'hun zegje' over doen!

Droogneukers!
maar wél overal 'hun zegje' over doen!
Precies en denken alles te weten en ook andere de maat nemen .

Maar die "deskundigen" weten ook alles v politiek, oorlogen etc en hier continue aanwezig zijn merk ik, ook als ik terug lees qua tijdstippen van hun postingen...

Geen werk? Of zoveel studies gevolgd dat ze die vermeende kennis denken te hebben?

Terug
Bovenaan Onderaan