Bij slechte ervaring eerste bezoek ga ik nooit meer terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoeft niet. Een van de dames die ik vaker bezocht heb (goede service) pakte bij het neuken de telefoon op.Dodelijk voor je erectie.
Ik heb het natuurlijk over dates die elkaar al veel langer kennen. Zeg zoiets van +10 datesKlopt, maar dit is dus alleen mogelijk als je elkaar al goed kent en weet dat de dates normaal gesproken fijn zijn. Als ik voor het eerst bij een dame kom en het is 3x niks, dan kom ik niet terug, omdat ik gewoon het risico niet meer wil nemen. Omdat het de eerste keer is, weet ik niet of zij normaal ook zo is, of dat ze gewoon een offday heeft. Uit voorzorg kom ik dan niet meer terug.
Precies. In dit geval bewust. Voor privacy redenen van de dame kan ik er niet verder op ingaan maar de voorkeurbehandeling bestaat uit zoveel dingen dat het 100% bewust is. Deze dame koester ik dus, ook als ze een keer haar dag niet heeft.Dat speciaal cliënteel krijgt (onbewust) een voorkeursbehandeling
Zo is het, en dan kun je beter gewoon nog een keer 200 euro stukgooien om te kijken of ze inderdaad een slechte dag was of dat het structureel was. Het is immers een mens.Ik ben geen ervaren bezoeker maar begrijp niet dat sommigen vergelijking maken met goederen in winkel. De dame is een mens en ze kan altijd ergens mee zitten.
dat kan. Maar als betalende klant moet je daar geen hinder van ondervinden?Ik ben geen ervaren bezoeker maar begrijp niet dat sommigen vergelijking maken met goederen in winkel. De dame is een mens en ze kan altijd ergens mee zitten.
Het is nu niet dat het zo zwart wit is. Wat voor de ene lekkere seks is gaat voor de andere slechte seks zijn. Misschien is een dame ook terughoudender omdat je zelf niet goed aangegeven hebt wat je lekker vindt en kom je dan buiten met een slecht gevoel. Het kan dan evengoed aan jezelf liggen. Voor sommigen kan het ook gewoon slecht zijn omdat ze iets verwachten wat op een eerste date niet verwacht kan worden. Ik wou met mijn post ook gewoon ff erop wijzen dat die dames niet met 1 of ander koopwaar dienen vergeleken te worden. In plaats van hunzelf vergt het veel moed om telkens te 'presteren'. Dus ietswat respect is op zijn plaatsZo is het, en dan kun je beter gewoon nog een keer 200 euro stukgooien om te kijken of ze inderdaad een slechte dag was of dat het structureel was. Het is immers een mens.
Mijn loodgieter is ook een mens, maar als ik hem betaal om een lekkage te verhelpen en hij doet dat niet goed, dan vraag ik hem niet nog een keer omdat hij wellicht een slechte dag had.
Precies zo! je krijgt (voor een groot deel) wat je zelf uitstraalt.Het is nu niet dat het zo zwart wit is. Wat voor de ene lekkere seks is gaat voor de andere slechte seks zijn. Misschien is een dame ook terughoudender omdat je zelf niet goed aangegeven hebt wat je lekker vindt en kom je dan buiten met een slecht gevoel. Het kan dan evengoed aan jezelf liggen.
Dus als ik een prive ontvangst dame bezoek en ik betaal haar 200 euro en ze levert mij slechte service omdat ze die dag een vervelende klant had moet ik haar volgens jou weer een kans geven. Wat geeft mij de garantie dat ze dat niet weer doet en ik weer daar de dupe van ben dat garantie krijg je natuurlijk niet het blijft een gok.@Gerardwwv
De bank metafoor gaat mank, want de vriendelijke sales dame is niet degene die de bank maakt en levert, dus heeft daar geen invloed op. Daarnaast is die bank vandaag exact gelijk aan morgen. De specificaties veranderen niet
De vriendelijke dvp is wel de leverancier en van vlees en bloed. Ze is dus in staat haar service aan te passen als je uitlegt wat je anders wil en ze kan haar dag eens niet gehad hebben door een vervelende voorgaande klant of zo.
Mensenwerk kun je niet vergelijken met een product wat je in de winkel koopt en je kunt iemand niet aankijken op wat een ander veroorzaakt.
Wat betrefr de sales dame, ik ga niet terug naar de winkel, maar zijzelf verdient een tweede kans. De dvp verdient dat meestal ook als er een goede klik was en dat is iets meer dan "aardig zijn".
Deels met je eens. Andere kant maak je er een fysio van? Blijft hetzelfde... en een DVP verkoopt een product (net als een bank) met bepaalde specificaties (pzc, zoenen etc).@Gerardwwv
De bank metafoor gaat mank, want de vriendelijke sales dame is niet degene die de bank maakt en levert, dus heeft daar geen invloed op. Daarnaast is die bank vandaag exact gelijk aan morgen. De specificaties veranderen niet
Precies. Ik bezoek regelmatig een dame in de ochtend met een gigantisch ochtendhumeur. Ik weet nu dat het beter is om aan het begin van de date even niet veel te praten. Druk gedrag wordt dan ook niet getolereerd. Gaandeweg het spel komt ze langzaam op stoom. Bij de eerste keer dacht ik één keer nooit meer. Toch maar een 2e kans gegeven. Leuk contact nuIk was bij Chloe geweest in SKW eerste bezoek was vrij matig .vooral gehaast.
Maar toch nog eens gegaan en de 2e keer was veel beter en 3e keer gewoon goed.
Ze ziet me nu beetje als vaste klant , en de klik is gegroeid. Zo kan het dus ook gaan.
Onbewust of niet ik wil niet de dupe zijn van haar falen zij hoort haar emoties onder controle te hebben en kun je dat niet dan spreek je maar niet af maar wacht je een dag of 2 totdat je ze wel onder controle hebt en goed kan presteren.@Rimon Het is niet afreageren op de volgende klant, maar onbewust niet de service leveren die je anders wel doet. Dat kan je helemaal niet opvallen, totdat een klant zegt "ik merk iets aan je...". Dat heb ik iig een paar keer ondervonden bij dames waar ik vaker ben geweest en ze ineens hun dag niet hadden zonder het zelf ten volle te beseffen. Wat beteft garantie: die heb je als het om dit soort werk gaat nooit. Ook niet dus bij een vaste dame.
Gelukkig zijn wij maar robots en geen mensen zeg. Jij denkt echt met oogkleppen op jong.Onbewust of niet ik wil niet de dupe zijn van haar falen zij hoort haar emoties onder controle te hebben en kun je dat niet dan spreek je maar niet af klaar.
Waar zie jij gebrek aan respect dan? Of moet ik u zeggen? Wil ik best doen hoor.Het is nu niet dat het zo zwart wit is. Wat voor de ene lekkere seks is gaat voor de andere slechte seks zijn. Misschien is een dame ook terughoudender omdat je zelf niet goed aangegeven hebt wat je lekker vindt en kom je dan buiten met een slecht gevoel. Het kan dan evengoed aan jezelf liggen. Voor sommigen kan het ook gewoon slecht zijn omdat ze iets verwachten wat op een eerste date niet verwacht kan worden. Ik wou met mijn post ook gewoon ff erop wijzen dat die dames niet met 1 of ander koopwaar dienen vergeleken te worden. In plaats van hunzelf vergt het veel moed om telkens te 'presteren'. Dus ietswat respect is op zijn plaats
Als je oogkleppen op hebt werken je hersenen nog prima hoor. Nee, "jullie" zijn geen robots. Maar als door wat voor reden dan ook een date de mist in gaat en het ligt eraan dat je een offday hebt, geef je dan ook geld terug? Ik denk het niet hèGelukkig zijn wij maar robots en geen mensen zeg. Jij denkt echt met oogkleppen op jong.