Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOver en uit heel simpel. AlsPersoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste keer slechte ervaring met haar, ze heeft haar kans gehad. Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit?
Over en uit. Veel te veel aanbod om er bij stil te staan. (Maar één van mijn redenen om te wandelen is dan ook veel verschillende vrouwen (nationaliteit, type enz). gehad te hebben).Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit? Persoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste keer slechte ervaring ze heeft haar kans gehad.
Dodelijk voor je erectie.Ze was erg ongeinteresseerd/afwezig, vond het een goed idee om berichtjes te sturen tijdens doggy.
Klopt, daarom ook maar gestopt.Dodelijk voor je erectie.
Nee hoor. Heel veel klanten zitten namelijk NIET op dit of een ander forum...Het rare is dat er toch veel dvp zijn die een slechte melding hier op dit forum krijgen , en blijkbaar toch nog vele klanten krijgen of hebben , ook al veranderen de dames van plaats of naam , die iets goedkoper zijn zijn dan ook dikwijls iets slechter heb ik al ondervonden al zijn de dames tegenwoordig er niet goedkoper op geworden
En op wat voor manier kunnen klanten het bij jou verprutsen?Je kan het altijd eens proberen. Maar als een klant het de eerste keer verprutst heeft bij mij moet hij ook niet terugkomen…
Ookal probeer ik dat te relativeren.
Niet per se. Maar ik denk wel dat wanneer ze kunnen kiezen tussen 2 gelijkwaardig klanten dat z3 dan kiezen voor diegene die het meeste geld spendeert.Ik ga natuurlijk nog meer geld ertegen aan gooien. DVP's vinden geld nou eenmaal het belangrijkste natuurlijk. Dus hoe meer geld ze zien van je hoe leuker ze je vinden.