Het is gewoon een flapdrol niks meer niks minder. Rot gewoon lekker op van deze site @VanderlindemediaWie is hier nu de sociopaat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is gewoon een flapdrol niks meer niks minder. Rot gewoon lekker op van deze site @VanderlindemediaWie is hier nu de sociopaat?
Vraag is en blijft natuurlijk, stond deze discord ook onder het beheer bij de eigenaar van deze site, of had deze discord gewoon de naam van deze site gekregen en was er een andere eigenaar, volgens mij is dat laatste het geval.Wat betreft de link van girlsreview en het besloten discord gebeuren; het is geinitieerd vanuit een discord dat onder girlsreview stond. En vanuit daar is een prive uitnodiging in een aparte en besloten groep verstuurd. Ik had mischien even mijn load nog op moeten houden, en zelf op onderzoek uitgaan, maar het schijnt dat deze groepen met enige regelmaat wisselen en de entrede daartoe vrij lastig is. Ik ga geen weken van mijn tijd zitten wachten erop tot ik een keer een voet tussen de deur krijg, maar ik leg wel een bom neer zodat ik awareness kan kweken onder dames maar ook bezoekers. Het gaat van kwaad naar ergens als je het mij vraagt.
Jij hebt er natuurlijk gaan baat bij dat je dames hier besproken worden want als een forumlid hier iets negatief schrijft voel jij je gelijk op pikkie getrapt, dus dan maar deze site uit de lucht proberen te halen omdat het niet in je voordeel werkt typisch een kenmerk van een narcist.
Hoe meer je van dit soort puberzolderkamertjesdiaree uitstort in dit forum hoe minder ik je serieus neem.De helft in dit topic wil het liever over mij hebben, mij indirect aanvallen ipv een groeiend probleem serieus te willen nemen. Het zegt meer over hun dan over mij. Mijn huid is dik genoeg gezien m'n eigen werkervaring in deze business. Ik kan wel wat hebben en ben wel wat gewend.
Maar ja ik ontsteek in woede als ik zulke shit lees of zie dat mensen door toedoen van een ander volledig de grond in worden geboord. Ergens hoop ik ook dat die lui een keer goed in de reet worden genomen met een verkeerde afspraak. Weten ze ook hoe het is.
Dit is echt een denkfout van gigantische proporties. Overal op aarde heb je prostitutie. Hier gaat het nog behoorlijk beschaafd, het dieptepunt is blijkbaar een 'boze brief'. In andere landen worden jaarlijks duizenden prostituees of klanten echter vermoord, omdat alles in het donker moet gebeuren. Laten we ons vooral niet meevoeren op heilloze paden door rattenvangers als 'vanderlinde'.Als je dit soort excessen 100% wilt uitbannen dan ligt naar mijn ideem oplossing wel een Zweeds model, met strafbaarstelling van zowel aanbieder, als afnemer met handhaving en forse straffen. De vraag is echter of je dat moet willen.
Straks wordt de bankier van vanderlindenmedia wakker. Banken zijn niet blij met klanten die op deze manier opvallen en dan ook nog in een branch waar ze moeite mee hebben. Alhoewel ik mij afvraag hoe succesvol hij zakelijk gezien is gezien zijn manier van communiceren en taal gebruik. En dan hebben we het niet eens over moraliteit en ethiek die nu wel belangrijk zijn in zijn kijk op zijn klantengroep cq 'eindafnemers'.
Krijgt ie een standaard brief dat zijn bedrijfsactiviteiten niet passen in het beleid van de bank.
Wees niet bang. Z'n prive rekening mag ie houden.
Een artikel 12 procedure zal zeker niet kansloos zijn.Schrijft die flapdrol nou dat hij jarenlang medeplichtig is geweest aan oplichting en van het deel uitmaken van een criminele organisatie? Misschien kan iemand eens aangifte doen tegen hem.....
Drooooom verder @Vanderlindemedia wanneer verwijder je nou eens je account.Ik heb 10+ jaar een zakelijke rekening bij de rabobank onder mijn bestaande activiteiten gehad. Wat lul je nou ?
Gehad ja.Ik heb 10+ jaar een zakelijke rekening bij de rabobank onder mijn bestaande activiteiten gehad. Wat lul je nou ?
Daar word alleen zijn kinderbijslag op gestort door zijn ouders.Gehad ja.
Maar als die rekening nog steeds loopt……..
Grote kans dat je problemen gaat krijgen. Ook de rabo leest mee….
Als ik de koning was zou ik deze site door de AIVD laten saboteren en lekker alle dames zelf neuken. Als als alsAls ik de admin was zou ik deze topic sluiten voegt niks toe en op leugens gebaseerd.
Dat je awareness wil creëren of waarschuwen kan ik ook nog volgen. Wat mij betreft kan je als je op de hoogte bent van dit soort feiten en alle bewijzen hebt, dan ook maar 1 ding doen en dat is de politie inlichten en je bewijs overhandigen.
Als de hemel naar beneden komt hebben we allemaal een blauwe hoedAls ik de koning was zou ik deze site door de AIVD laten saboteren en lekker alle dames zelf neuken. Als als als
Jij was toch whosyourdaddy? Ik herken je posts in de topicsbwa GR was ooit top. Maar veel mensen zijn al weg door allerhande roddels etc. Altijd sneu.
En pretendeert geld te verdienen aan bedrijven en mensen die voor hun inkomen afhankelijk zijn van deze "narcisten, sociopoten, kleine penissen, mensen die zich in hun reet laten nemen en PZC-zoekers"....Wel mooi hoe je wandelaars afkraakt (en tot zekere mate heb je ook wel gelijk), maar ook graag willen dat ze je sites bezoeken.
je wordt elke keer meer en meer lachwekkend knulletje.Als je door de lijnen heengelezen had is daar (allang) al werk van gemaakt. Ik kan echter geen verdere stukken publiceren in een lopend onderzoek. Ik wil awareness kweken onder de beheerders van GR, bezoekers maar vooral sekswerkers. Het einde raakt zoekt met verregaande gevolgen al pak je dit nu niet aan.
Weet je,
100% mee eens. Op een beschaafde manier.VDL, het komt misschien lullig over maar zo bedoel ik het alvast niet, maar de manier waarop je hier acteert en schrijft lijkt heel erg op de manier waarop iemand die lijdt aan borderline dat zou doen. Misschien moet je daar eens naar (laten) kijken. Op deze manier bereik je niet echt iets constructiefs vrees ik. Het resultaat telt, niet je intentie.
Klopt. Maar ik kreeg allerhande rare privé berichten ed. Om derden te beschermen wou ik dus een nieuw profiel. Gaat blijkbaar niet . Heb nu dus alles uit gezet in privacy instellingen. Verder wil ik nog zelden posten.Jij was toch whosyourdaddy? Ik herken je posts in de topics
Ik heb zeker door de regels heen gelezen, en ik kan de post met daarin de link naar het geschreven artikel op een van je websites nu niet 123 vinden. Maar daarin sluit je af met in de komende weken ga ik de informatie delen.Als je door de lijnen heengelezen had is daar (allang) al werk van gemaakt. Ik kan echter geen verdere stukken publiceren in een lopend onderzoek. Ik wil awareness kweken onder de beheerders van GR, bezoekers maar vooral sekswerkers. Het einde raakt zoekt met verregaande gevolgen al pak je dit nu niet aan.
En pretendeert geld te verdienen aan bedrijven en mensen die voor hun inkomen afhankelijk zijn van deze "narcisten, sociopoten, kleine penissen, mensen die zich in hun reet laten nemen en PZC-zoekers"....
maar ik vind het doodjammer dat zo'n relevant topic deskundig in de gracht gereden wordt door een discussie over de figuur van de boodschapper.
Een domme zet. Het is bewezen dat het "Zweeds model" slecht uitpakt voor zowel jou (de klant) als de sexwerker. De gehele prostitutie is daar verboden of wordt onmogelijk gemaakt. Christen extremisten promoten dit model, echter zal dit model juist zorgen voor een toename van prostitutie waar totaal geen zicht of toezicht op mogelijk is. Het is terug naar de middeleeuwen. De voorstanders willen ook abortus verbieden en denken dat 95 % van de sexwerkers gedwongen worden. Promoot dan het model wat Nieuw Zeeland heeft ingevoerd.Dat het de overheid niet lukt om goed en eenduidig beleid te maken, kom mede door de versplintering van ons politieke stelsel.
Als je dit soort excessen 100% wilt uitbannen dan ligt naar mijn ideem oplossing wel een Zweeds model, met strafbaarstelling van zowel aanbieder, als afnemer met handhaving en forse straffen. De vraag is echter of je dat moet willen.
@HINDOESTAANSE4EVER : Weet je wat het grootste probleem is van VDL enz ijn 705+ berichten?je wordt elke keer meer en meer lachwekkend knulletje.
Die heb ik al elders geciteerd...je mist de grammaticale blunders nog
Je kan wel zien wat voor zieke figuren er rondlopen op de wereld.