Vanderlindemedia
Meubelstuk
Denk dat het duidelijk is dat GR zelf hier niet achter zit.
Wat kan echter wel, is dat een paar figuren elkaar hier hebben leren kennen en er een sport van maken persoonlijke gegevens te achterhalen van enkele dames.
Dit gebeurt jammer genoeg vaker. Afgelopen maand ook hier al 2 berichtjes gehad van leden die héél duidelijk maakten alles te weten van me. Ik ben gelukkig niet op mijn mondje gevallen.
Verder, als dit bij de politie zit, laat hen hun werk doen. Hier openlijk een topic maken heeft geen zin en is paniek zaaien voor niets. Want het zijn juist van die dat niet schrijven dat je schrik moet hebben.
Er bestaan nu eenmaal creeps in de wereld. Niets nieuw. Hopelijk leggen de dames in kwestie een klacht neer. Eikels
Het maakt jouw werk, en die van een wellicht hondertal andere meiden, bekant onmogelijk. Je moet een dagcursus hebben om te leren gaan met je eigendommen, om te leren gaan met wat je prijs geeft over jezelf, maar ook om leert gaan met klanten die het allemaal niet zo menen terwijl ze gisteren nog een uitbarsting naar je hebben gehad.
Jij zal wellicht een bewuste keuze hebben gemaakt en je omgeving te hebben geinformeerd, waardoor bij jou het "huidje" wat dikker is en meer resistent tegen afpersing is dan een ander. Een ander in dit geval is voor het blok gezet en vervolgens een brief naar haar ouders gestuurd waarvan de inhoud zich wel gissen kan. En wat een lol die mensen hebben op Discord ....
Nou het spijt me dat ik het woord kanker erbij betrekken moet, maar laten we eerlijk zijn. Dit soort levende gezwellen die onder de classificatie sociopaat vallen en niks beters hebben te doen verdienen wat ze krijgen. En daar kan een discord app met alle nodige anonimiteit op ten duur ook gewoon niet meer bij helpen. We weten dat het gebeurd, en we gaan erachter komen.
Nu niet, 6 maanden niet, mischien 12 maanden ook nog niet maar op ten duur valt zo'n dommerik gigantisch door de mand. Weet je van de overheid krijgen wij geen hulp. En voor veel zaken hoef je al niet meer te rekenen op de politie. Dus je staat er feitelijk alleen voor met de mensen om je heen die er hetzelfde instaan. We moeten het zelf doen.