Recensie Eefje, Privé 68, Heerlen (voorheen Total Touch, Geleen, Privé No.11, Heerlen) 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst Privé 68 bezocht. Bij binnenkomst werden mij 4 dames voorgesteld. Waarbij Eefje er meteen uit sprong . Ze liet bij de voorstelling ook haar achterste van haar tong zien. En ik zag dat ze een tongpiercing had. Dus de keuze was snel gemaakt. Want uit ervaring weet ik. Dat de dames met een tongpiercing goed deepthoarat kunnen kluiven . Dus heb ik Eefje in eerste instantie voor een uur geboekt

Eenmaal boven heb ik me snel uitgekleed. En daarna mijn zelf gegeven cadeau uitgepakt.

Daarna zijn we onder douche gegaan. En ze vertelden haar diensten. Pzc zonder bijbetaling. En cim + €30,- . Daarna begonnen we elkaar heerlijk te wassen met douchegel. En tongzoenend aan elkaar te friemelen . Onder de douche vertelde ze mij. Dat ik van onderen nogal groot geschapen ben. Daar hield ze wel van . Ik zei tegen haar. Dat ik daardoor ook weleens geweigerd wordt.

Na het was ritueel zijn we op bed beland. En na wat tongzoenen en wat gefriemeld te hebben . Ging ze langzaam naar beneden toe om haar pijpkunsten te vertonen. Dat deed ze heerlijk deepthoarat. En ik voelde haar tongpiercing goed over mijn neukpaal heen gaan. Ik stelde haar later voor om standje 69 te doen. Daar zei ze geen nee tegen . Toen we elkaar tegelijk oraal verwende. Werd ze nog wilder en wilder . Daarna heb ik haar in verschillende gevechtpositie's genomen. En in haar gulzige pijpmondje klaargekomen .

Daarna was ik nog zo geil. En heb Eefje nog voor 1 uur bij geboekt. En zijn toen na een kleine break voor de volgende ronde gegaan . Waarna ze mij op bijna einde van het 2e uur . Voor de 2e keer . Mijn laatste druppel uit mijn knuppel zoog .

Eefje is een mooie verschijning. En ze is een Girl next door. En in een woord geweldig. Voor 💯% herhalings vatbaar
Ik vind het alleen belachelijk dat ze voor zo'n bedrag ook nog eens extra's durven te vragen.

Mogen jouw klanten (of die van je baas) dan ook regelmatig gratis in je mond klaarkomen? Je krijgt toch ook een aardig bedrag betaald voor een dagje werken mag ik hopen?
Ik vind dit een dom antwoord. 1 à 1,5 jaar geleden betaalde je nergens voor "extra's" buiten anaal. Als je 2 uur boekt mag je toch wel verwachten dat dit erin zit. €260 +€30 vind ik persoonlijk teveel.

Laatst bewerkt:
Ik vind dit een dom antwoord. 1 1,5 jaar geleden betaalde je nergens voor "extra's" buiten anaal. Als je 2 uur boekt mag je toch wel verwachten dat dit erin zit. €260 +€30 vind ik persoonlijk teveel.
Ik vindt het antwoord ook nergens op slaan, reageer dan niet denk ik dan. Maar jouw mening dat 290 euro all-in voor 2 uurtjes veel is slaat ook nergens op. Dat is tegenwoordig best een goede aanbieding om het maar zo te zeggen.

Dat jij dat teveel vindt is jouw persoonlijke mening, en dat mag ook natuurlijk.

Ik bedoel te zeggen dat gemekker over prijzen niets toevoegt. Het is gewoon klagen om te klagen. Je bereikt er niets mee, behalve dat dit forum vol loopt met klaagberichten. Je neemt een dienst en je betaalt ervoor, of je neemt de dienst niet af.

Of denkt iemand dat Eefje bij zichzelf denk "nondeju, die Wilbon heeft echt een terecht punt, het is echt belachelijk wat ik durf te vragen voor mijn dienstverlenening. Vanaf nu laat ik iedereen die twee uur of langer boekt lekker gratis en voor niets in mijn mond spuiten! Wat ben ik toch een onnozel en onnadenkend wicht dat ik daar niet zelf op gekomen ben…"

Er staat duidelijk in de huisregels dat er in recensietopics niet over de prijs gezeurd mag worden. Dat is geen kwestie van vrijheid van meningsuiting, maar een kwestie van je aan de regels houden. Die zijn er niet voor niets.

IMG_3391.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan