Laatst Privé 68 bezocht. Bij binnenkomst werden mij 4 dames voorgesteld. Waarbij Eefje er meteen uit sprong . Ze liet bij de voorstelling ook haar achterste van haar tong zien. En ik zag dat ze een tongpiercing had. Dus de keuze was snel gemaakt. Want uit ervaring weet ik. Dat de dames met een tongpiercing goed deepthoarat kunnen kluiven . Dus heb ik Eefje in eerste instantie voor een uur geboekt
Eenmaal boven heb ik me snel uitgekleed. En daarna mijn zelf gegeven cadeau uitgepakt.
Daarna zijn we onder douche gegaan. En ze vertelden haar diensten.
Pzc zonder bijbetaling. En cim + €30,- . Daarna begonnen we elkaar heerlijk te wassen met douchegel. En tongzoenend aan elkaar te friemelen . Onder de douche vertelde ze mij. Dat ik van onderen nogal groot geschapen ben. Daar hield ze wel van . Ik zei tegen haar. Dat ik daardoor ook weleens geweigerd wordt.
Na het was ritueel zijn we op bed beland. En na wat tongzoenen en wat gefriemeld te hebben . Ging ze langzaam naar beneden toe om haar pijpkunsten te vertonen. Dat deed ze heerlijk deepthoarat. En ik voelde haar tongpiercing goed over mijn neukpaal heen gaan. Ik stelde haar later voor om standje 69 te doen. Daar zei ze geen nee tegen . Toen we elkaar tegelijk oraal verwende. Werd ze nog wilder en wilder . Daarna heb ik haar in verschillende gevechtpositie's genomen. En in haar gulzige pijpmondje klaargekomen .
Daarna was ik nog zo geil. En heb Eefje nog voor 1 uur bij geboekt. En zijn toen na een kleine break voor de volgende ronde gegaan . Waarna ze mij op bijna einde van het 2e uur . Voor de 2e keer . Mijn laatste druppel uit mijn knuppel zoog .
Eefje is een mooie verschijning. En ze is een Girl next door. En in een woord geweldig. Voor
% herhalings vatbaar