Zojuist bij Eefje op bezoek geweest, snel even deze review maken nu is het nog vers in het geheugen, ik ruik en proef haar nog
Na enkele keren gebeld te hebben met de club en helaas geen afspraak te hebben kunnen maken, kreeg ik te horen dat ze een extra dagje zou gaan werken en daar meteen gebruik van gemaakt!
Ontvangst door de zeer aardige Duitse gastvrouw, drankje aangeboden gekregen, tijd afgesproken en afgerekend (30 m)
Eefje werd geroepen en daar was ze dan, een hele aardige leuke verschijning, next door girl type , had al wat leuks aan bij de ontmoeting
Met haar naar boven gelopen, gewoon gestart met een leuk gesprek, waardoor ik me gelijk op mijn gemak voelde.
Meteen met haar samen onder de douche gestapt en elkaar lekker ingezeept en afgespoeld, vertelde wat ze wel / niet doet en ze vroeg of er speciale wensen zijn. Onder de douche al begonnen met TZ (ik had al gelezen van haar tongpiercing
voor mij een primeur, lekker..)
Op bed gaan liggen verder gegaan met TZ, strelen en begon met
PZC , goeiedag zeg : zaaaalig , ontzettend lekker, mede ook door de piercing maar ook door het smintje wat ze vlak daarvoor had ingenomen
Ik begon met haar tussen de benen te strelen en kwam daar ook nog een piercing tegen, evenals door één van haar tepels.
Ze begon al snel nat te worden en ben haar gaan beffen, zalig om haar te likken, lekker strak, fris en fruitig van onderen, enorm geil die piercing, ze genoot er zelf ook van zo te zien en te horen
Ik keek naar de tijd en besefte dat 30 minuten te kort gingen zijn, Eefje ging onder dit regelen bij de gastvrouw, waarvoor dank
Bij terugkomst van Eefje op de kamer de draad al snel weer opgepakt, wilde graag 69 , hadden we duidelijk beide plezier van
Daarna CD erom en wat standjes uitgevoerd, ik kom niet snel met CD om, dus die weer af en nogmaals 69, daarna handmatig over de finish gekomen.
Even afdouchen en de 45 minuten zaten er weer op.
Nog even leuk gekletst en uitgelaten door Eefje.
Bijzonder goede ervaring met een dame van topklasse in een nette kamer in een net huis, nette gastvrouw.
Herhalingsgevaar : zeer zeker