Haar onlangs nog een bericht gestuurd nooit een reactie terug gekregen denk zolang ze een vriend heeft het niks meer gaat worden.Advertentie is oal gewijzigd, foto's van "vriend" zijn verdwenen en nu is het cammen alleen met haar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaar onlangs nog een bericht gestuurd nooit een reactie terug gekregen denk zolang ze een vriend heeft het niks meer gaat worden.Advertentie is oal gewijzigd, foto's van "vriend" zijn verdwenen en nu is het cammen alleen met haar
Ik ben er jaren geleden geweest. Heel mooie dame. Beetje passief (of de klik was er niet)Iemand nog recente ervaringen met haar? De foto's spreken me aan maar wat hier gezegd wordt is nogal wisselend.
Jawel ......Is ze puur bottom?
Vergane glorie op haar 30 al ??Ik deed vroeger altijd uurtjes. Knappe tsmeid maar wel heel passief. verder vind ik haar wel aardig.
Maar haar foto's zijn niet meer actueel, ze is ondertussen wat vergane glorie helaas. Onverzorgd uiterlijk en emo blauwe haren en kroezlig, overal puisten,..
Zou me ook verbazen...was altijd heel verzorgd........Vergane glorie op haar 30 al ??
Blijkbaar terug in Lummen nu