Echte amateurs vinden?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michiel1979

Newbie
2
21/04/25
1
Naar mijn idee zijn er door de komst van de ID verificatie op verschillende bekende websites veel minder tot geen amateurs meer te vinden daar.

Volledig anoniem adverteren is daarom niet meer mogelijk voor deze amateurs.

Kunnen de amateurs daar nog wel anoniem reageren op mannen die daar betaalde sex zoeken, of moet je dan beide de verificatie doen om zo'n advertentie te plaatsen?

Op sexjobs is er volgens mij (zover ik me herinner) geen verificatie met ID. Daar is de verificatie middels een herkenbare foto met recente Nederlandse kassabon als je een profiel aanmaakt. Dus adverteren en reageren kan redelijk anoniem

Het lijkt mij voor de echte amateurs dan makkelijker om zelf te reageren op advertenties van mannen die op zoek zijn naar amateurs.

Zo hoeven ze ook geen foto of id van zich zelf te sturen naar een websiteof bedrijf. Of moeten vrouwen en mannen dat altijd doen in deze categorie?

We zullen nieuwe kanalen moeten bedenken om amateur-dames te lokken.
Misschien via de Belgische site Afspraakjes , daar kan je nog reageren zonder profiel , en zou moeiteloos te gebruiken zijn in Nederland.
Alleen kennen de dames die weer niet.

Er blijft natuurlijk altijd een groep dames die een onverwachte rekening krijgen , en die middels een sexdate dan eenmalig betalen , ook omdat ze niet vies zijn van sex , maar hebben niet de bedoeling om hoer te worden.
Die meiden ontmoet ik altijd graag.

Terug
Bovenaan Onderaan