Honingraat
Newbie
- 3
- 22/06/22
- 4
Morgenavond maar is gaan dan, lekker een uurtje samen geilen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb eens gehoord van een dame die er nu niet meer werkt dat ze aan 20 minuten niks over houden alleen bij een langere afspraak en de extra's. Dus kan wel begrijpen dat ze dan niet heel erg hun best doen.En 20 minuten voor €50 niet dan?
Je krijgt op zondag gewoon 10% korting op het verblijf van 20 minuten en als je daar normaal niet genoeg aan hebt moet je voor langer kiezen.
Mijn ervaringen bij Dynamite zijn wisselend. Soms redelijk goede sex in die 20 minuten, maar meer dan eens wordt je snel afgewerkt en dus sta je na 10/15 minuten weer beneden...
Wil je zekerheid, kies de juiste dame (dus lees de recensies hier) en/of kies voor langer dan 20 minuten.
Waren uiteindelijk op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht belandtMorgen.
Weet je dan al met wie je gaat geilen ? In ieder geval veel plezier gewenst.
Paultjew
Hoi Newbie ik heb ff voor jou in de agenda gekeken van Dynamite , maar Cindy staat niet in de agenda voor dit weekend dus ik zou niet gaan.Waren uiteindelijk op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht belandt
Dit weekend wel naar Nieuwegein en hoop dat Cindy er is
Heb via via vernomen dat dvp's niet bepaald rijk worden van basis tarieven (na aftrek van belasting en huisgeld)dat ze aan 20 minuten niks over houden alleen bij een langere afspraak en de extra's
Nu denk ik niet dat deze dames 8 uur op een dag en vijf dagen per week werken, dus gaat het vergelijken van een uurloon niet helemaal op, maar waar kan je €60 netto per uur verdienen?
Moet bekennen dat ik €60/uur netto niet haal - desalniettemin het werk wat een dvp doet is vele malen zwaarder als het werk wat ik doewaar kan je €60 netto per uur verdienen?
Ik zou dat werk nog niet voor 500 per uur willen doen .De gemiddelde sexwerkster hebben geen of hoge opleiding en afhankelijk van hoe vaak en hoeveel ze werken komen ze met extras er bij met een zeer aardig of hoog salaris per mnd thuis wat de gemiddelde klant niet verdient. Overigens zijn de uitbetalingen per privehuis anders, en ook welke extras ze mogen vragen.
Fatsoen? Wat een onzin! Dan mag ik aannemen dat jij nooit een dvp bezoekt, want dan zou jij net zo onfatsoenlijk zijn.Ik zou dat werk nog niet voor 500 per uur willen doen .
Maar ja hun zijn het stadium van fatsoen allang voorbij
Voor hun is het al gewoon .
Paultje w
Wauw, wat ben jij ongemanierd zegIk zou dat werk nog niet voor 500 per uur willen doen .
Maar ja hun zijn het stadium van fatsoen allang voorbij
Voor hun is het al gewoon .
Paultje w
PreciesFatsoen? Wat een onzin! Dan mag ik aannemen dat jij nooit een dvp bezoekt, want dan zou jij net zo onfatsoenlijk zijn.
Dan stoppen zevanzelf met dat werk, of ze hebben andere baan of uitkering ernaast. Ze kunnen goed rekenen en keuzes maken na een maand werken, daar hebben ze ons niet voor nodigWe moeten natuurlijk ook niet vergeten dat als de dames niet werken er geen inkomsten zijn.
En als ze op een rustige dag van 11:00 tot 0:00 uur maar 2 klanten hebben gehad voor 30 minuten ze maar met 60 euro naar huis gaan.
Begrijp me niet verkeerd aub .Fatsoen? Wat een onzin! Dan mag ik aannemen dat jij nooit een dvp bezoekt, want dan zou jij net zo onfatsoenlijk zijn.
Snap een man zou wel dames verwennen en et nog aan verdienen ook . Nb moeten het wel mooie dames zijn .Dat is per dame verschillend... ik zou eerder gigolo worden dan stratenmaker of vakkenvuller
Houdt een topic trouwens?Ja maar zo werkt het niet en was ook niet de discussie, ps de hele discussie hoort hier niet thuis, dit is een specifiek privehuis topic
Duidelijk. Ik snap jeDat je als je sekswerk doet niet alleen knappe klanten kan ontvangen , dan heb je geen omzet.
Discussie ging over netto verdiensten in een privehuis zonder de extras, terwijl dit topic gaat over Dynamite. Discussie over verdiensten dames etc kan beter apart topic over geopend worden, hoort hier niet thuis. Dat is niet ok richting dit privehuis.