Dvp's met lage prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afdingers/onderhandelaars zijn vaak gefrustreerde mannetjes met weinig/geen geld die het onderste uit de kan willen halen, alles (gratis uiteraard) erop en eraan willen en overal op alles en iedereen zitten te zeiken dat de prijzen de pan uitstijgen. Kan me goed voorstellen dat de dames ze gelijk blokkeren, op de zwarte lijst zetten of de deur keihard voor hun neus dichtsmijten. 👍🏻

Afdingers/onderhandelaars zijn vaak gefrustreerde mannetjes met weinig/geen geld die het onderste uit de kan willen halen, alles (gratis uiteraard) erop en eraan willen en overal op alles en iedereen zitten te zeiken dat de prijzen de pan uitstijgen. Kan me goed voorstellen dat de dames ze gelijk blokkeren, op de zwarte lijst zetten of de deur keihard voor hun neus dichtsmijten. 👍🏻
Jep jij snapt het, telkens willen zo veel mogelijk dingen voor zo weinig mogelijk geld, ook frustrerend voor ons als dvp

Trouwens.. met pinnen is je anonimiteit volkomen weg, ook de gegevens van de cliënt zijn dan bekend.
Cash betalen is en blijft anoniem.
Correctie het blijft anoniem tot je een dame je echte naam verteld.

Dat gezegd hebbende: een rekening kan best een andere naam hebben.
De manier zoals zij het iig had ingeregeld had alles iig afgedekt aan haar kant van privacy etc

Mijn baas betaald mij ook niet 200 per uur maar mocht hij mij een keer nodig voor 150 per uur werk zeg ik ook geen tegen werken. Jij kunt je dat misschien niet voorstellen maar ik heb het zovaak meegemaakt dat dvp's mij korting gaven. Jammer dat ik geen screenshots had gemaakt had jij het nu kunnen zien.
Nee natuurlijk betaalt n baas niet voor ons werk ,het werk van een dvp houd wel wat anders in niet alle mannen zijn even leuk om naar te kijken en handelingen doen bij een andere vreemde moet er niet aan denken ,dus dvp is wel degelijk een vak ,en daar mag best meer voor betaald worden

onzin . Er kan ook niet met tikkie betaald worden. Het geld wordt gewoon zwart geïnd om de belastingdienst te omzeilen. Een tikkie is een gemakkelijke manier om te betalen. Nu moet ik speciaal naar de pin om contant geld te pinnen. En privacy reden interesseert mij niet. Dat is gewoon mijn keus.

onzin . Er kan ook niet met tikkie betaald worden. Het geld wordt gewoon zwart geïnd om de belastingdienst te omzeilen. Een tikkie is een gemakkelijke manier om te betalen. Nu moet ik speciaal naar de pin om contant geld te pinnen. En privacy reden interesseert mij niet. Dat is gewoon mijn keus.
Zwartwerkers zijn het, geen cent belasting betalen en de prijzen flink verhogen en daar optimaal van profiteren over crimineel gedrag gesproken

Laatst bewerkt:
Dan toch even de vraag aan JokePrivé wat gebonden/getrouwde mannen ertoe beweegt om naar een DVP te gaan?

Anno 2024 zou toch elke (huis)vrouw moeten weten hoe je goede sex bedrijft met je eigen partner of man. Zijn die vrouwen na jaren soms uitgeblust, ligt dat mede aan hun man? Of hebben die mannen extreme wensen?

Sommige stellen lossen dat op door naar een parenclub te gaan om wat meer variatie in hun eigen seksleven te brengen.

Mijzelf als singleman valt toch wel op, dat juist in Nederland best wel veel vrouwen weinig moeite doen om er vrouwelijk of sexy uit te zien.
Misschien heeft dat met onze cultuur te maken van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg". Of dat mannen en vrouwen bij ons overgeëmancipeerd zijn, te veel op elkaar zijn gaan lijken.

Als het dat is, kan ik me wel voorstellen dat getrouwde mannen uitwijken naar een DVP of een relatie aangaan met een Oost-Europese of Russische vrouw die er wel vrouwelijk wil uitzien en waarschijnlijk ook beter in bed is.

Laatst bewerkt:
Veel vrouwen willen geen seks met hun man omdat hun man totaal niet weet hoe hij zijn vrouw moet bevredigen of plezieren.

Als zij er geen plezier of genot aan beleefd dan is het maar normaal dat zij geen seks meer wil hebben.
Maar daar heeft zij zelf ook een aandeel in; een goede vrouw maakt een goede minnaar.

Laatst bewerkt:
Veel vrouwen willen geen seks met hun man omdat hun man totaal niet weet hoe hij zijn vrouw moet bevredigen of plezieren.

Als zij er geen plezier of genot aan beleefd dan is het maar normaal dat zij geen seks meer wil hebben.
Precies dat!
Als ze wat meer moeite zouden doen... om hun vrouw een écht leuke tijd te bezorgen tussen de lakens... zou het vast wel heel anders zijn!

En... dan kan je nog altijd samen 'pikantere' uitstapjes maken!

Waarom stel je die vraag aan mij @Felix? Die kan je beter stellen aan de getrouwde heren 😉

Maar enige redenen die ik heb gehoord:

1. Er is geen seks en/of intimiteit meer
2. Er is erg weinig seks
3. Bepaalde handelingen worden niet gedaan
4. Het spannende v een onbekende vrouw lokt
Of wat ik erg vaak heb gehoord, dat ze geen seks meer kunnen hebben met hun vrouw doordat die er niet meer toe in staat door gezondheidsproblemen, en dat ze dan toestemming krijgen van hun vrouw om naar sekswerkers te gaan indien ze er nood aan hebben

Of wat ik erg vaak heb gehoord, dat ze geen seks meer kunnen hebben met hun vrouw doordat die er niet meer toe in staat door gezondheidsproblemen, en dat ze dan toestemming krijgen van hun vrouw om naar sekswerkers te gaan indien ze er nood aan hebben
Dat is dan weer erg mooi natuurlijk! Als je zelf -bijv. vanwege gezondheid- je partner niet meer kan geven wat je zou willen... geef hem of haar dan de vrijheid...

"If you love somebody set them free" (ook een mooie song trouwens)

Dat kan ik wel begrijpen. Ook anders om moest ik er niet meer toe instaat zou zijn.

1. De sleur altijd het zelfde als je ouder bent verlang je naar iets jongs geld ook voor de vrouw denk ik . 2 niet iedereen vind alle handelingen van sex leuk om te doen ,bij de meeste dvp heb je die keus wel . 3 bij paren clubs kan je ook weer met jaloezie te maken krijgen dan ben je verder van huis want wat komt er dan op je af? Ik weet niet waar jij ergens woont maar de Nederlandse dames mogen er zijn hoor ,en kijk ook naar de Nederlandse dvp zijn ook geweldig 🤩 met mooie lichamen en knappe koppies .4. En het is genieten van de leuke dames gesprekken die je thuis niet kunt voeren ,en ook weer eens aandacht voor je zelf (ook al is het gespeeld ) nee we kunnen ze niet missen

Flinke groep mannen die kunnen niet eens met een vrouw omgaan.
En ik zit wel eens in een prive huis ,Dreamgirls , daar kan je ook gewoon zitten en wat drinken na je date.
Als je ziet wat daar allemaal binnen komt als klant , daar sta je echt van te kijken.
( Zwak begaafde, Autisten, Straatschoffies , heel oude)
Veel respect voor de dames hoor!
Dacht je dat jij de enige die eroverheen gaat/mag?

de prijs speelt voor mij wel een grote rol. Ik wil een acceptabele prijs neerleggen , als ze honderden euro s vragen omdat het zogenaamde high class is dan ga ik er niet naar toe. Honderd euro tot 150 euro voor een uur is voor mij acceptabel. Ik heb een vaste dame voor 100 euro en ik zeg dat ik dan echt een uur wil.

Flinke groep mannen die kunnen niet eens met een vrouw omgaan.
En ik zit wel eens in een prive huis ,Dreamgirls , daar kan je ook gewoon zitten en wat drinken na je date.
Als je ziet wat daar allemaal binnen komt als klant , daar sta je echt van te kijken.
( Zwak begaafde, Autisten, Straatschoffies , heel oude)
Veel respect voor de dames hoor!
Dat zijn ook de klanten waar ze het van moeten hebben als die er niet waren dan was het over met de pret.

Terug
Bovenaan Onderaan