Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf ze hebben zo'n zin in seks dat ze het dagelijks doen. Zoals ik dagelijks koffiedrink omdat ik er iedere dag wel zin in heb.Het probleem met dvp's is dat ze dagelijks seks hebben dus veel zin in seks hebben ze vaak niet. Je moet ook het geluk hebben dat je in de smaak valt als klant. Het ligt dus aan de situatie wanneer je de dvp treft en of er een klik onstaat tussen jou en de dvp.
Het 'werkt' dus idd langs beide kanten!Het probleem met dvp's is dat ze dagelijks seks hebben dus veel zin in seks hebben ze vaak niet. Je moet ook het geluk hebben dat je in de smaak valt als klant. Het ligt dus aan de situatie wanneer je de dvp treft en of er een klik onstaat tussen jou en de dvp.
De realiteit ligt toch vaak anders de meesten zijn seksmoe omdat ze het vaak doen. Als je iets te vaak doet dan gaat de lol er vanaf en dat geld ook voor seks. Natuurlijk proberen de dames je het gevoel te geven dat ze altijd geil zijn, ze spelen zo in op je fantasie zodat je vaker terugkomt het is immers hun werk.Of ze hebben zo'n zin in seks dat ze het dagelijks doen. Zoals ik dagelijks koffiedrink omdat ik er iedere dag wel zin in heb.
Anyway, ik ken zeker dames die er veel plezier in hebben. Dit zijn vaak dames die het werk naast een andere baan doen. Ook opvallend vaak intelligente, hoogopgeleide dames.
Niet vergeten dat dvp's sekswerkers zijn. Daarin staat het woord 'werk'.Het probleem met dvp's is dat ze dagelijks seks hebben dus veel zin in seks hebben ze vaak niet.
Dat is punt 2: wij, als wandelaar, zoeken en KIEZEN, en we gaan uiteindelijk naar een dame die ons bevalt, en waar we seksuele aantrekkingskracht van ondervinden. Die dame echter, kiest de klant NIET. Zij is professioneel en doet haar job met iedereen die betaalt, en die zich weet te gedragen volgens de regels dat de dame stelt.Je moet ook het geluk hebben dat je in de smaak valt als klant. Het ligt dus aan de situatie wanneer je de dvp treft en of er een klik onstaat tussen jou en de dvp.
Recensies zijn juist heel belangrijk en geven vaak een goed beeld wat je als klant te wachten staat. Waarom denk je dat zo'n forum als deze überhaupt bestaat gewoon voor de lol? Natuurlijk niet het heeft een functie om het kaf van het koren te scheiden.Maar de naakte w aarheid is dat wanneer puntje bij paaltje komt, recensies helemaal geen fluit uitmaken.
Dat klopt in theorie, indien een recensie niet geschreven is door een vriendje van de dame of een vriendje van de concurrentie. Bovendien ervaart ook niet iedereen eenzelfde dame op eenzelfde manier.Recensies zijn juist heel belangrijk en geven vaak een goed beeld wat je als klant te wachten staat.
Asha in de Geleenstraat heeft er altijd zelf ook zin in en vroeger Eugenie in VoorburgKunnen we een topic starten waar we recensies schrijven over recensenten ?
Misschien omdat persoonlijke aanvallen hier niet gewaardeerd worden?!
Nu... er zijn dus wel degelijk heel wat DVP's die wél kiezen! Al is dat natuurlijk lang niet altijd makkelijk bij de eerste afspraak... Maar als je dan later nog bezoekjes wil inplannen... en zij stemt in...Dat is punt 2: wij, als wandelaar, zoeken en KIEZEN, en we gaan uiteindelijk naar een dame die ons bevalt, en waar we seksuele aantrekkingskracht van ondervinden. Die dame echter, kiest de klant NIET. Zij is professioneel en doet haar job met iedereen die betaalt, en die zich weet te gedragen volgens de regels dat de dame stelt.
Als mens is de ene klant leuker dan de andere, maar veel méér moet je gemiddeld gesproken niet achter zo een 'klik' zoeken. Na jou komt de volgende waar haar hart sneller voor slaat (als hij zijn portemonnee open doet)En ja, verstandige dvp's kennen de link tussen die klik en een klantenbinding.
Ik bedoel dit geenszins negatief, integendeel, maar het is een realiteit.
DVP's die wél kiezen? Zoals bv raamdames die op het raam kloppen bij elke passant?Nu... er zijn dus wel degelijk heel wat DVP's die wél kiezen!
Zeker weten dat een DVP haar klanten ook kiest. Ik vraag tegenwoordig ook netjes of ik een volgende keer ook welkom ben. Als zij die klik niet heeft heeft het voor mij ook weinig zin.Nu... er zijn dus wel degelijk heel wat DVP's die wél kiezen! Al is dat natuurlijk lang niet altijd makkelijk bij de eerste afspraak... Maar als je dan later nog bezoekjes wil inplannen... en zij stemt in...
En natuurlijk blijft het 'klantenbinding'! Gelukkig maar! 'k Zit echt niet te wachten op DVP's die 'meer gaan verwachten'...
Maar dan liefst wel enkel door 'medespelers'!Kunnen we een topic starten waar we recensies schrijven over recensenten ?
Zo is het !Zeker weten dat een DVP haar klanten ook kiest. Ik vraag tegenwoordig ook netjes of ik een volgende keer ook welkom ben. Als zij die klik niet heeft heeft het voor mij ook weinig zin.
De realiteit ligt toch vaak anders de meesten zijn seksmoe omdat ze het vaak doen. Als je iets te vaak doet dan gaat de lol er vanaf en dat geld ook voor seks. Natuurlijk proberen de dames je het gevoel te geven dat ze altijd geil zijn, ze spelen zo in op je fantasie zodat je vaker terugkomt het is immers hun werk.
Mee eens.Ik vind dat er erg makkelijk berichten worden verwijderd omdat een moderator van mening is dat de opmerking niets met het topic te maken heeft. Dit ontmoedigt mijn inziens om veel bij te dragen aan de discussies. Erg jammer! Aphrodita is daarom ook al verdwenen
Er zijn natuurlijk ook gevallen, die bv een vaste dame hebben.Al die figuren hier met bakken commentaren over recensies... en er dan zelf geen posten... tsja!
Een date met een dame met meerdere goede recensies heeft een veel grotere kans van slagen dan een dame zonder recensies, ik zou zeggen probeer het zelf maar uit. Verder moet je de recensies goed lezen en de neppe eruit vissen en die zijn vaak goed te herkennen zeker als je een ervaren wandelaar bent, veel succes.Dat klopt in theorie, indien een recensie niet geschreven is door een vriendje van de dame of een vriendje van de concurrentie.