Voormalig lid 3748
Meubelstuk
Ah! Meneer is visarend.De beta sukkeltjes blijven hangen aan mijn hengel en voelen zich aangesproken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh! Meneer is visarend.De beta sukkeltjes blijven hangen aan mijn hengel en voelen zich aangesproken.
De opdeling in Alpha en Beta mannetjes kunnen we misschien beter achterwege laten.Gezellig hier.
Jammer. Mocht de verdeling er komen, ik hoor zeker tot de kleine groep Alpha. En dat is niet sarcastischDe opdeling in Alpha en Beta mannetjes kunnen we misschien beter achterwege laten.
Als ik het hier (https://www.gratisdatingtips.nl/betaman-eigenschappen/) bv bekijk, dan ben ik het tegenovergestelde van een betaman.Jammer. Mocht de verdeling er komen, ik hoor zeker tot de kleine groep Alpha. En dat is niet sarcastisch
Wie geïnteresseerd is in dit onderwerp zou eens wat moeten lezen over het werk van Frans de Waal. Hij publiceerde veel over het (sociaal) gedrag van mensapen.Als ik het hier (https://www.gratisdatingtips.nl/betaman-eigenschappen/) bv bekijk, dan ben ik het tegenovergestelde van een betaman.
Ik ook. Ik ben daar niet trots op. Waar ik wel trots op ben dat ik geleerd heb er goed mee om te gaan.Jammer. Mocht de verdeling er komen, ik hoor zeker tot de kleine groep Alpha. En dat is niet sarcastisch
Ik kan er tegenwoordig ook wel mee omgaan. Heb bijvoorbeeld al doende geleerd dat een relatie gewoon helemaal niks voor mij is en meestal ook niet voor degene met wie ik een relatie heb.Ik ook. Ik ben daar niet trots op. Waar ik wel trots op ben dat ik geleerd heb er goed mee om te gaan.
Daarnaast, aangezien ik 'nageslacht' heb, zou ik niet eens een sukkel kunnen zijn.
Als ik dat lees, lijkt het me bepaald onprettig om een alfa te zijn. Maar of ik een bèta ben? Lijkt ook niet helemaal te passen.Als ik het hier (https://www.gratisdatingtips.nl/betaman-eigenschappen/) bv bekijk, dan ben ik het tegenovergestelde van een betaman.
Met zoals zoveel dingen is het maar net in hoeverre je ermee om kunt gaan. Dat kan ik inmiddels prima.Als ik dat lees, lijkt het me bepaald onprettig om een alfa te zijn. Maar of ik een bèta ben? Lijkt ook niet helemaal te passen.
Dat vond ik eigenlijk ook. ze heeft er zelf wel iets over gezegd.Toevallig belanden ik gisteren op de site van Belle en kwam daar op het gedeelte van kadotip's voor haar en d'r dochtertje. Vond ik zelf vrij ver gaan eerlijk gezegd.
Vergeet dat flesje niet dan neem ik heerlijke massage en bad olie mee niet dat goedkope spul van action natuurlijkEen flesje op date geeft bij mij toch altijd een goede sfeer soms hilarisch geweest als de fles open plofte maar ja dat maakt het leuk
Ik kom nooit met lege handen naar een afspraakje hoor een flesje is er altijd bij en ook een attentie voor de dame in kwestie maar dat hou ik als verassing maar ik plaag graag hèVergeet dat flesje niet dan neem ik heerlijke massage en bad olie mee niet dat goedkope spul van action natuurlijk
Iets voor elkaar doen hoeft ook niks extra te kosten. Ik vind het heerlijk iets extra's te doen omdat het kan tot snel
Ik ga graag all in snap je ? Poker faceGelieve de verdere romantische sexuele dingen in PB te bespreken.
Ik krijg zijn om mijn tienrittenkaart voor Empress Layla te gebruiken.
Ja mee eens . Eigenaarschap over de eigen portemonnee heet dat ha.Laten we gewoon respectvol tegen over elkaar blijven.
Jullie mannen zijn er zelf verantwoordelijk voor of je extra's wilt geven of niet. Als een vrouw je evt vraagt om wat extras te geven ga je er toch niet gelijk dood van? Je hebt dan gewoon de keuze om het te doen of niet te doen.
Snap niet waarom jullie mensen zo moeten afsnauwen, ik vind het meer dan logisch dat als je misschien langer binnen bent geweest of een uitstekende service hebt gehad, dat je een fooitje geeft.
Bij een restaurant doe je dat toch ook als een ober super vriendelijk is en je altijd te woord staat?
Ja, vind ik ook irritant.Vaak zat dat ze na het pijpen al beginne met you want extra time dan is het voor mij snel gedaan. Als ik extra tijd wou had ik wel voor langer betaald
Ja maar er is niks zo kut dan tusse door met je termischelans naar je broekzak te grijpe om er weer 5 tientjes uit te trekken dan liever de volgende keer uitgebreid als de service wel goed is.Ja, vind ik ook irritant.
Heb altijd iets van laat eerst maar eens wat zien. Als het dan heel leuk is allemaal, dan boek ik echt wel tijd bij.
Laatst ook weer eentje die vooraf al zeurde om een fooi. Tsja...
Dat betaal ik dan wel achteraf.Ja maar er is niks zo kut dan tusse door met je termischelans naar je broekzak te grijpe om er weer 5 tientjes uit te trekken dan liever de volgende keer uitgebreid als de service wel goed is.