Dvp verkouden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

wandelaar2099

Wandelaar
37
04/11/23
10
4
Hey iedereen,

Net bij een dvp geweest en had daar seks met condoom en ook het pijpen was met condoom. Daarna zei ze me dat ze vandaag verkouden is. Geen kussen en ook geen beffen enkel alles met condoom.

Wat is de kans dat ik iets oploop? I know er is altijd een kans en ik ga mij ook zeker testen maar het zou geruststellend zijn mocht het risico niet zo groot zijn.

Op welke symptomen zou ik zeker letten en na hoelang? Is HiV mogelijk door dit?
 
De kans op een snotneus is redelijk aanwezig, maar dat is ook het enige. De hoeveelheid dat ik verkouden ben geworden v een cliënt is tig, de hoeveelheid van een soa 2x in tig jaar.
 
Is je vraag of je verkouden kunt worden door de dame? Ja tuurlijk. Grote kans ook. even goed van iemand waar je naast in de bus zit of op je werk. Maaar hiv kan je echt niet opgelopen hebben ! want dat zit niet in haar snot ofzo. Ook niet in de lucht of in haar speeksel of in haar bedden goed 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: B200
Er mag een slotje op deze onzin toch? Met al zijn opzoeken...

 
Als je een half uurtje naakt bovenop of onder iemand ligt die verkouden is , is de kans dat je ook een verkoudheidje oploopt natuurlijk niet denkbeeldig , dat kan je zelf ook wel verzinnen denk ik

Ik zelf ben misschien wel 100 keer verkouden geweest in mijn leven en een groot aantal keer daarvan was toen ik nog op de kleuterschool of de lagere school zat dus een verband met seksuele activiteiten kunnen we wel uitsluiten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan