- 1.469
- 30/06/21
- 3.457
Niets in de sekswerkwereld is 'de normaalste zaak van de wereld'. Er zijn zeer veel verschillende vormen van sekswerk en iedere sekswerker doet het ook weer een beetje anders. De meeste sekswerkers zullen wel hun best doen om een goede dienst te leveren. Het is wel belangrijk dat duidelijk is wat die dienst is. Als een sekswerker denkt in termen van tijd, maar de klant denkt in termen van aantal orgasmes, dan kan het wel eens lastig lopen.ja ik zat nog even naar de juiste bewoording te zoeken
waar het mij om gaat is dat ik hier mensen zie zeggen dat het ONGEHOORD is om je geld terug te vragen (jij niet hoor)... sja sorry hoor maar als je duidelijk voor een uur seks betaalt en, buiten je schuld om, geen seks krijgt en na 5 minuten weggewuifd wordt, dan is je geld terugvragen toch de normaalste zaak van de wereld?
Als een sekswerker opeens een kleine zenuwinzinking heeft, dan zou ik persoonlijk even schrikken. Dan ga ik natuurlijk geen seks eisen, maar haar vragen of ik iets kan doen om haar te helpen. Geld terugvragen zou ik dan nooit doen.