Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil haar haar al tijden bezoeken, maar ze zit steeds niet in de buurt als ik aan haar denk. Ben nu wel stiekem wel benieuwd wat je met 'aparte vrouw' bedoeld?Deze zou wat kunnen zijn voor je?
Is alleen blond ipv donker, aparte vrouw maar verstaat haar vak goed.
WhatsApp please till Sunday
I recieve only dutch!!!!!!I am clever, polite and refined woman. If you'll treat me with respect and courtesy I'll make our meeting more enjoyable. I don't like rude...www.kinky.nl
heb ik een keer in gekke bui geprobeerd. maar ze werd niet boos of zo, maar ze maakte duidelijk daar geen interesse in te hebbenWaarom waag je geen poging bij je collega? Nee heb je denk ik dan.................
En bij die nee is het dus gebleven............;-) Nou ja, zonde maar je hebt iig een poging gewaagd.heb ik een keer in gekke bui geprobeerd. maar ze werd niet boos of zo, maar ze maakte duidelijk daar geen interesse in te hebben
inmiddels oud collega. we hebben op zich goed contact blijven onderhouden. zien elkaar nog regelmatig. zijn op zich "vrienden" maar ik hoopte op meer.....En bij die nee is het dus gebleven............;-) Nou ja, zonde maar je hebt iig een poging gewaagd.
@Angela Schijf zit op dit forumOok actief op zoek naar een dvp met kort haar. Skinny zou helemaal top zijn. Type Angela Schijf met kort haar, vivienne van den Assem, Brigitte Nielsen, Ruby Rose.
Iemand tips?
Op het hoofd of in de slipIk ben op zoek naar een dame met kort haar in de regio Antwerpen. Niet kaal maar zo kort mogelijk. Bedankt voor de tips
Op het hoofd voor alle duidelijkheidOp het hoofd of in de slip
Nu... wie weet is er wel eentje die een fetish heeft...De meeste dames hebben een hele mooie bos lang haar. Helemaal niets mis mee, ik hou er van.
Maar ik hou ook wel van 'anders'. Wie weet er een dame meet erg kort haar, het liefst opgeschoren, of zelfs kaal.
Bij voorkeur west-brabant