Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHelaas... op dit ogenblik nergens te bespeuren...Nou, waar zit ze en hoe vroeg kan ik terecht?
Bij de Albert Heijn is de azijn in de aanbieding.Ha! Een aantal befkoningen dromen hier verder. Ik dacht al. Waar zijn ze toch gebleven?
Dan bef ik daarna bijna zo slecht als jij. Laat maar dus.
Guttegut... heb ik je in je kuif gepikt?Misschien cursusje tekstverklaren doen ipv bijdehandje uithangen hier? Ik zeg nergens dat ik door je ben gebeft.....
Stuur haar adres even door, wil je?De 'kerstvrouw' ook hoor!
En... dan mag je haar -langzaam- uitkleden... haar borsten kussen...
Been there. Done that!
Inderdaad. Een DVP zit niet te wachten op een orgasme. Het wordt vaak gefaked.Vele dames staan geen orgasme toe bij klanten en zeker niet tig per dag, en deel faket. Maar in ieder geval zullen de meeste niet tig orgasmes per dag hebben.
Inderdaad. Een DVP zit niet te wachten op een orgasme. Het wordt vaak gefaked.
Euuu... ergens in Finland... dacht ik?Stuur haar adres even door, wil je?
Uiteindelijk spelen ze vaak een rolletje. De klanten zijn vaak naïef.Dit soort algemene conclusies voor de hele branche hebben niet veel nut.
Het is voor een ieder persoonlijk. Ik heb ervaringen met dvp's die er (uiteindelijk) allemaal plezier aan beleven.
Dus prima dat DE dvp er niet op zit te wachten. En als ik dan geheel toevallig net diegenen tref die er wel plezier aan hebben, laat 'de rest van de branche' me koud.
Stuur haar adres even door, wil je?
Blijkbaar in de tussentijd verhuisd....Euuu... ergens in Finland... dacht ik?
Tsja... zo dicht bij die Russen! Vertrouwde het wellicht niet meer...Blijkbaar in de tussentijd verhuisd....
Als je een goede vriendschappelijke klik krijgt met de dvp valt het rollenpatroon weg na een tijdje en kunnen er wel persoonlijke gesprekken tot stand komen in beide richtingen en kan de dame wel genieten van iemand die ze vertrouwd , het hoeft niet altijd een orgasme te zijn , dames kunnen ook wel genieten van een goede ! befbeurt zonder klaar te komenUiteindelijk spelen ze vaak een rolletje. De klanten zijn vaak naïef.
Ik heb ervaring langs de andere kant van het beroep.
Dat klopt helemaal.Als je een goede vriendschappelijke klik krijgt met de dvp valt het rollenpatroon weg na een tijdje en kunnen er wel persoonlijke gesprekken tot stand komen in beide richtingen en kan de dame wel genieten van iemand die ze vertrouwd , het hoeft niet altijd een orgasme te zijn , dames kunnen ook wel genieten van een goede ! befbeurt zonder klaar te komen
echt?dames kunnen ook wel genieten van een goede ! befbeurt zonder klaar te komen
Ik had vroeger een vriendinnetje en die kon zowel clitoraal and vaginaal klaar komen, nou dat is toch wel leuk zeg maar.Ik lees voornamelijk dat mannen beffend de vrouwen tot een orgsasme kunnen brengen.
Hoe zit het op de andere manieren en is het dan vaak een inwendig orgasme of ook squirtend?
Zijn echt wel meer manieren volgens mij
Zoveel verschillende vrouwen... zoveel verschillende manieren van sexuele beleving natuurlijk! Mooi toch?Ik lees voornamelijk dat mannen beffend de vrouwen tot een orgsasme kunnen brengen.
Hoe zit het op de andere manieren en is het dan vaak een inwendig orgasme of ook squirtend?
Zijn echt wel meer manieren volgens mij
Zoveel verschillende vrouwen... zoveel verschillende manieren van sexuele beleving natuurlijk! Mooi toch?
En... het is dan als man de kunst om haar 'lekkere plekjes' te ontdekken... en haar meer genot te geven dat ze -op dat moment- had durven verwachten.Oh zeker!
Hoe zit dat dan bij jou @Daisy ? haha ben benieuwd naar wat sappige details. Misschien kunnen we nog wat leren
Precies! Doe wat moeite tussen de lakens... en je zal versteld staan!Ik zou zeggen kom daar zelf maar achter
Dus jij faket ook orgasmes?Uiteindelijk spelen ze vaak een rolletje. De klanten zijn vaak naïef.
Ik heb ervaring langs de andere kant van het beroep.