Tot ze uit het niets volledig opgefokt op iets reageert en jij geen idee hebt waar het over gaat. Dan zit er maar éen ding op: wegwezen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJij zoekt ze wel uit he.Ook al meegemaakt, maar tijdens de date van een uur gepland, tijdens het eerste uur uit de fles wodka, waarna, tijdens het uur er ook cocaïne om de hoek kwam kijken, ik was er net na middernacht, het uur is uiteindelijk ruim 2 uur geworden, en tijdens wisselen van positie ook het condoom verloren.
Verder ook nooit meer meegemaakt.
Was niet gepland, per toeval tegen aan gelopen.Jij zoekt ze wel uit he.
Daarvoor heb ik echt geen GHB nodig hoor!Allemaal aan de GHB want daar wordt je bloedgeil van.
Groot gelijk.Bij drugs of geestelijk onvermogen stap ik op zonder te betalen.
Om nou voor 150/180/200 per uur in een psychiatrische kliniek terecht te komen, nou nee.
Gelukkig nog nooit meegemaakt.
Wacht jullie zijn niet altijd geilDaarvoor heb ik echt geen GHB nodig hoor!
Daarvoor heb ik echt geen GHB nodig hoor!
Maar zij dus wel
Ik zou dat nu ook niet doenLijkt me wel bijzonder onverstandig... om als DVP zelf een drug te nemen waardoor je de controle over je handelingen verliest!
Zo plaats je jezelf wel in een erg kwetsbare positie...
Dat noemen ze dan poppersIk heb dat ook weleens meegemaakt, een meid die aan zo'n flesje deed ruiken, ze werdt er oppermachtig geil van, alle remmen gingen los.
Lijkt me wel bijzonder onverstandig... om als DVP zelf een drug te nemen waardoor je de controle over je handelingen verliest!
Zo plaats je jezelf wel in een erg kwetsbare positie...