- 1.398
- 03/11/22
- 2.645
Doe ik al regelmatig, advies geven.Geef ze dan maar een opleiding hoe het wel moet
Met en zonder speeltjes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoe ik al regelmatig, advies geven.Geef ze dan maar een opleiding hoe het wel moet
GeweldigDoe ik al regelmatig, advies geven.
Met en zonder speeltjes
Veelal oost Europees waar je het hoort"Da" ? Welke taal spaans?
Misschien is het 'ba" (= va geschreven) betekent "ga"
Sí = ja
Ben je zo dominant?Doe ik al regelmatig, advies geven.
Met en zonder speeltjes
Dat zou jij toch moeten wetenVeelal oost Europees waar je het hoort
Ben je zo dominant?
Heb volgens mij nooit om jouw dominante jij gevraagd of meegemaakt in bedDat zou jij toch moeten weten
Maar aan mijn recensies hier te lezen, ben een goed dominant als er om gevraagd word
idem!Je vergeet dat ze ook vaak ''Da'' zeggen, ik denk dat ze er ja mee bedoelen
Ligt eraan wat je er zelf hebt staan....
Ja tuurlijk als je jouw privé nummer gebruikt met een eigen foto, voor en achternaam en waar nodig e-mail adres... logisch dat ze dan snel die info hebben.
Daarom vraag ik vaak als eerste of het gelegen komt dat ik bel. Mocht er iemand in de buurt van de dame meeluisteren, kan zij zich op een nette manier verontschuldigen...We hebben ook rekening te houden met het privé leven van een dame. Ze kunnen bijvoorbeeld bij familie zitten die va niets weten of in een meeting.
De reden ook dat de dames niet gebeld willen worden is omdat je met bookers te maken hebt. Nog een reden is dat ze geen engels spreken of gebrekkig engels spreken. Het werkt dus in hun nadeel als ze gebeld worden, want de klant kan dan van tevoren horen dat de dame niet geschikt is voor een date en de date annuleren wat voor minder klanten zorgt.Daarom vraag ik vaak als eerste of het gelegen komt dat ik bel. Mocht er iemand in de buurt van de dame meeluisteren, kan zij zich op een nette manier verontschuldigen...
Je bent niet de enige, het onderwerp bestaat al even en toch tuin ik er elke keer ook bijna in.Iedere keer ik deze topic titel zie staan denk ik dat de titel is, dvp die niet "gebeft" willen worden. Maar is wel degelijk niet "gebeld" willen worden.
Die laatste vraag zou kunnen maken dat ze achterdochtig wordt.Wat ook irritant is, is dat dames vaak op WhatsApp niet meer dan een vraag beanwoorden, dus je al je vragen apart moet stellen, waardoor je Al gauw als eeuwige chatter wordt gezien ...
Voordat ik.een afspraak maak Wil ik bevestigd hebben dat de foto echt is, welke handelingen inclusief zijn, en in welke straat de dame zit, en uit welk.land ze komt. ....dat is kiezen trekken...
Dit is precies waarom ik al zo'n tiental jaren geappt/gemaild wil worden. Dan kan ik makkelijk en wanneer ik er de tijd voor heb de reacties filteren. Als iemand de moeite neemt om een net berichtje met enige info te sturen, dan krijgen ze ook zo snel mogelijk een berichtje terug. Onzinberichtjes waar totaal niets van info in staat: verwijderen zonder te antwoorden of gewoon de persoon blokkeren.Kan me heel goed voorstellen dat een dvp liever niet gebeld wilt worden en de voorkeur geeft om eerst geappt te worden; kan ze rustig haar tijd nemen welke de onzinklanten zijn die alleen "hoi/hey/hoeveel/ff neuken?" kunnen zeggen en welke de serieuze klanten zijn die wel de moeite nemen om in volle zinnen eerst zich netjes voor te stellen en de juiste vragen te stellen.
Meestal hou ik het kort en bondig met mijn appberichten en stel ik geen onnodige vragen waar ik het antwoord al op weet met het risico dat ze me niet serieus neemt en me blokkeert.