Dvp’s die bepaalde extra's alleen bij sommige klanten doen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het hangt niet alleen van de klant, maar ook van het moment zelf af.

Een dame die ik al vaker bezocht had vertelde niet aan tongzoenen te doen, want dat was echt iets voor met haar partner om vervolgens de date er op met haar tijdens het zoenen haar tong naar binnen te krijgen. Tsja, daar zeg ik dan geen nee tegen.

Sowieso blijf ik het wel apart vinden dat nu juist dat als super intiem en iets voor alleen met de partner gezien wordt, want bij meerdere dames gehoord.

Ik denk eigenlijk dat recensies soms niet zo veel zin hebben, hoewel ze wel leuk zijn om te lezen.

Maar iedere man is weer anders en een goede dvp lijkt daar enigszins op aan te kunnen passen.

Vanuit mijn oogpunt 'bestaan' die extra's zelfs helemaal niet.

Heb bij dames die bekend stonden om anale sex (wat niet mijn interesse heeft) er wel eens na de sex naar gevraagd en dan schudden ze vaak hun hoofd als ik aangeef te hebben gelezen dat ze daar met sommige forum leden vol voor gaan.
Meestal met zo'n: 'Dat doe ik helemaal niet' blik.
Als ik moest kiezen tussen een dvp en wandelaar als het op de waarheid aankomt dan kies ik 8 van de tien keer voor de wandelaar. Dvp's staan bekend dat ze veel liegen dat is algemeen bekend. Dat ze jou niet verteld dat ze anaal doet heeft meer met schaamte te maken. Als je alleen al op dit forum leest waar dvp's allemaal over liegen dan weetje dat ik gelijk heb.

Ik heb eigenlijk alleen maar het omgekeerde meegemaakt: dat ik op dit forum van meerdere kanten lees dat een dvp bepaalde handelingen niet doet, of alleen tegen meerprijs, maar deze met mij wel (gratis) doet. En dat is dan vanaf de eerste date al zo (voordat ik 'vaste klant' word). Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hygiëne en uiterlijke verzorging, presentatie en ook dat ik qua persoonlijkheid rustig en respectvol ben en niet van de ruige/harde seks ben. Ik denk dat dit een dvp op haar gemak laat voelen waardoor ze eerder geneigd is bepaalde dingen wel te doen. Van m'n looks moet ik het iig niet hebben. 🤭

Ik heb eigenlijk alleen maar het omgekeerde meegemaakt: dat ik op dit forum van meerdere kanten lees dat een dvp bepaalde handelingen niet doet, of alleen tegen meerprijs, maar deze met mij wel (gratis) doet. En dat is dan vanaf de eerste date al zo (voordat ik 'vaste klant' word). Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hygiëne en uiterlijke verzorging, presentatie en ook dat ik qua persoonlijkheid rustig en respectvol ben en niet van de ruige/harde seks ben. Ik denk dat dit een dvp op haar gemak laat voelen waardoor ze eerder geneigd is bepaalde dingen wel te doen. Van m'n looks moet ik het iig niet hebben. 🤭
zo werkt het gewoon ook in ons dagelijks leven zowel prive als op het werk.
Je krijgt veel meer voor elkaar zoals rondwandelaar omschrijft.
maar dat talent is niet voor iedereen weggelegd. Maar je bent nooit te oud om het jezelf aan te leren.

Vergeet ook nooit dat recensies hier en op andere forums anoniem geschreven worden en er dus ook een zeker percentage fantasten tussen zit die maar al te graag 'exclusieve diensten' verzinnen om hun verhaal aan te dikken, zichzelf interessant te maken of zelfs de gerecenseerde dame om 1 of andere reden willen opzadelen met klanten die vanalles verwachten terwijl ze dat helemaal niet doet.
Sommigen hebben zelfs meerdere accounts om hun nonsens berichten te ondersteunen...

Ja, ik onderschrijf dit ook. Heb bijna een jaar afspraken gehad met een sekswerker die ook bij mij dingen (o.a. rimmen) deed die ze niet in haar advertentie had staan. Toen haar werkplek werd opgerold, besloten we om bij mij thuis of te spreken omdat ze zich comfortabel voelde bij mij. Twee keer anaal bij haar gedaan. (staat niet in haar advertentie)

Ik heb hier nooit extra voor betaald omdat ze dat met mij wilde doen. Ik weet niet of ze dit ook met andere klanten doet, daar heb ik nooit naar gevraagd. Het was voor mij in ieder geval een reden om geen recensie te schrijven omdat ik niet wilde dat ze dan verzoeken zou krijgen van andere mannen. Uiteindelijk is het aan haar om extra's aan te bieden aan de klant.

Ja, ik onderschrijf dit ook. Heb bijna een jaar afspraken gehad met een sekswerker die ook bij mij dingen (o.a. rimmen) deed die ze niet in haar advertentie had staan. Toen haar werkplek werd opgerold, besloten we om bij mij thuis of te spreken omdat ze zich comfortabel voelde bij mij. Twee keer anaal bij haar gedaan. (staat niet in haar advertentie)

Ik heb hier nooit extra voor betaald omdat ze dat met mij wilde doen. Ik weet niet of ze dit ook met andere klanten doet, daar heb ik nooit naar gevraagd. Het was voor mij in ieder geval een reden om geen recensie te schrijven omdat ik niet wilde dat ze dan verzoeken zou krijgen van andere mannen. Uiteindelijk is het aan haar om extra's aan te bieden aan de klant.
Je kan ook best wel een recensie schrijven... zonder al die 'extra' dingen te vernoemen. Want dat blijft natuurlijk tussen jullie beiden!

Ik vind tongzoenen belangrijk, pzc heel lekker, en beffen/ 69 hemels.
Die 3 factoren zijn belangrijke maatstaven voor mij.
9 vd 10 keer ook gelukt en als het inclusief is dan ook zonder bijbetalen oid.
Zelfs bij dames die keiharde nee zegt (en bekend dat ze het niet doen) toch gelukt (meestal na 2-3 afspraakjes). Ik schrijf dan bewust niet op mn review want dat is meer uitzondering voor mij en niet std iets vd dame.
Wat ik iig doe:
- Mondwater altijd id auto. Dus voordat ik op bezoek gaan altijd even gorgelen.
- Altijd deo gebruiken en als nood ook een kleine id auto. Is er een douche? Doe ik die ook altijd
- Kaalgeschoren daar beneden
- Respectvol handelen

Ik doe iig wat ik ook terug wil krijgen. Voor mij is tz met stinkende mond of seks met dvp die haar deo is vergeten gewoon een mega turn-off. Zo ook beffen aan hele mooie poesje maar onverzorgd/ stinken. Ongeacht hoe mooi ze druit zien.

We hebben als klanten allemaal wel die ene dvp of zelfs meerdere dvp's gehad waarmee het goed mee klikt en alles met je willen doen en dat allemaal zonder tegen betaling. Ik denk dat rondwandelaar hier een beetje overdrijft door hier te zeggen dat hij met iedere dvp die hij heeft gehad niets hoefde te betalen klinkt zeer onwaarschijnlijk. Wel geloof ik dat als je de juiste dvp kiest en alles van tevoren bespreekt wat er allemaal mogelijk is je meer kans hebt op die extra's maar zelfs dan heb je geen garantie dat je het krijgt. Dus wat rondwandelaar hier allemaal zegt neem ik met een korreltje zout.

Laatst bewerkt door een moderator:

Juist, de (gratis) extra diensten heb ik nooit vermeld in m'n recensies, omdat ik wist dat ze die blijkbaar niet met iedereen doet.

Ik denk dat rondwandelaar hier een beetje overdrijft door hier te zeggen dat hij met iedere dvp die hij heeft gehad niets hoefde te betalen klinkt zeer onwaarschijnlijk
maar ik denk wel dat je bij een goede presentatie, een goed verzorgd uiterlijk en vriendelijkheid, meer voor elkaar krijgt, en dat de dames dan wat meer bereid zijn om wat extra dingen kosteloos te doen, die niet op de menulijst staan.

Komt dat veel voor?
Zelf ben ik geen beffer, juist om bovenstaande reden, maar persoonlijk vind ik het ook niet gepast om dame die publiek bezit is te beffen.
Publiek bezit🙄 nou ja…
Zo denigrerend terug.

Ik snap echt niet dat je zo vies van die dames kan zijn en er toch naartoe wil gaan.

Of is beffen sowieso iets dat je niet graag doet?

Of is beffen sowieso iets dat je niet graag doet?
daar ben ik sowieso geen liefhebber van, vindt een vagina er ook esthetisch niet mooi er uit zien, maar dat terzijde, ook die sappen vind ik vies.
Ik ben daar een rare in.
Ik bef alleen als mijn bedpartner dat fijn vind. Maar ik ga geen prostituee beffen, dat gaat mij een beetje te ver, betalen, voor iets wat je liever niet doet,

daar ben ik sowieso geen liefhebber van, vindt een vagina er ook esthetisch niet mooi er uit zien, maar dat terzijde, ook die sappen vind ik vies.
Ik ben daar een rare in.
Ik bef alleen als mijn bedpartner dat fijn vind. Maar ik ga geen prostituee beffen, dat gaat mij een beetje te ver, betalen, voor iets wat je liever niet doet,
Ja dat snap ik wel, dat je geen handelingen uitvoert die je niet graag doet.

Persoonlijk vind ik het wel geil en leuk om je partner opgewonden te zien worden en haar te voelen/zien reageren op mijn handelingen.
Wordt ik zelf mega opgewonden van

maar ik denk wel dat je bij een goede presentatie, een goed verzorgd uiterlijk en vriendelijkheid, meer voor elkaar krijgt, en dat de dames dan wat meer bereid zijn om wat extra dingen kosteloos te doen, die niet op de menulijst staan.
Zeker ik zeg ook niet dat het niet helpt maar hoe netjes en aardig je soms ook bent er zullen altijd dvp's zijn die niet deugen. Dus door te zeggen dat je altijd die extra's krijgt klopt gewoon niet.

Komt dat veel voor?
Zelf ben ik geen beffer, juist om bovenstaande reden, maar persoonlijk vind ik het ook niet gepast om dame die publiek bezit is te beffen.
Een persoon kan nooit iemand zijn bezit zijn. Veel mensen willen een dvp niet beffen Puur om dat ze met meerdere mannen sex heeft.

Ik bef een dvp graag. 4 van de 5 dvp´s die ik bezocht heb hebben samen met mij voordien of nadien onder de douche zich gewassen.

Dit heb ik ook helemaal nergens gezegd. Beter lezen voordat je aantijgingen begint te doen.
Maar jij suggereert het wel dat is duidelijk aan je bericht te lezen.

Maar jij suggereert het wel dat is duidelijk aan je bericht te lezen.
Nee, nogmaals: ik zeg dat ik bij sommige dvp's extra's (gratis) krijg die ze bij andere klanten niet (gratis) doen. Nergens zeg ik dat ik altijd bij alle dvp's alle extra's (gratis) krijg die anderen niet krijgen. Het verschil is echt heel groot en niet te missen. Je leest echt wat je wil lezen.

vindt een vagina er ook esthetisch niet mooi er uit zien
Oh, wauw, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ikzelf vind ze bijna allemaal prachtig en ben er haast niet van weg te slaan.

Nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die niet alleen niet willen beffen, maar een poesje zelfs niet mooi vinden, ondanks dat ze van de dames zijn.

Aan de andere kant ook eigenlijk wel weer logisch, want blijkbaar vinden heel wat dames juist piemels maar rare dingen die ze niet mooi vinden.

Oh, wauw, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ikzelf vind ze bijna allemaal prachtig en ben er haast niet van weg te slaan.

Nooit gerealiseerd dat er mensen zijn die niet alleen niet willen beffen, maar een poesje zelfs niet mooi vinden, ondanks dat ze van de dames zijn.

Aan de andere kant ook eigenlijk wel weer logisch, want blijkbaar vinden heel wat dames juist piemels maar rare dingen die ze niet mooi vinden.
Nu, ja... mooi?
Op die 'close-up' foto's die je hier soms ziet langskomen alvast niet! Maar als zo'n geile vrouw uitnodigend voor je ligt met haar benen wijd... Man! Er bestaat niets mooier! Haha!

Iedereen weet dat je vaak moet bijbetalen in sekslocaties. De enige die altijd de sjaak daarmee was, vanwege een mondelinge latex allergie, was ik.
Terwijl al mijn 'collega's' altijd 50 euro extra voor pzc kregen, kon ik dat nooit vragen. Vanwege die allergie. Als iemand dan nee daarop zegt dan ben ik verplicht om pmc te doen en kan ik daarna naar huis vanwege blaren. Daarom vond ik het altijd best wel triest als vaste bezoekers bij anderen wel die 50 euro neertellen ( omdat ze dat wisten ) en bij mij nooit.
Daarom heb ik het wel gehad met die optin in huizen.. 70 euro of minder p.u krijgen waar anderen er nog 50 euro bovenop krijgen.. nee dat is niet fair.
Buiten dat... durfde ik het ook nooit te vragen. De gasten betalen al een mega bedrag en dan ook dat er nog bovenop.

Dus ik kies nu echt mijn eigen pad en doe wat ik wil en wat men van mij verlangd. En dat is te merken, alleen dat hou ik privé 🙂 Op een openbaar forum moet je niet alles vertellen, je weet nooit wie er meeleest tenslotte.

Voor de rest vraag ik enkel een kleine bijdrage voor anale seks en gebruik v speeltjes waaronder een neukmachine. Dus als men verder kijkt dan leeftijd en lichaamsbouw, kan er een heleboel leuks gebeuren 😀 Gelukkig zijn er daar, behalve de meeste op dit forum dan, een heleboel wel geïnteresseerd in 🥰

Ik denk dat dames meer genieten van pijpen dan dat wij mannen van beffen. Je ziet het in hun ogen als ze je pik in hun mond nemen ze genieten er echt van.

Ik denk dat dames meer genieten van pijpen dan dat wij mannen van beffen. Je ziet het in hun ogen als ze je pik in hun mond nemen ze genieten er echt van.
Precies!

Had er deze week nog eentje... Toen ik na een heel leuke 'massage/teasing' super geil stond... en wilde neuken... kwam zij plots: 'Oh! Wil je niet eerst dat ik je pijp'? Haha! En... wat een pijpbeurt! Man!

Ja, dus... vele vrouwen (ook in dit vak) vinden zo'n strakke harde pik erg geil!

Voor mij verschilt het heel erg. Je hebt bepaalde 'type' vaginas die ik niet mooi vind, maar ook types die ik juist heel geil vind. Wat dat betreft was ik vroeger geen 'pussy guy', in de zin dat ernaar kijken mij niet zoveel deed. Dat is wel veranderd en nu kan ik er wel opgewonden van raken. Een mooi voorbeeld is Farah van Park118. Die vind ik nou echt een mooi, geil, opwindend poesje hebben. Als ik dat zie, wil ik er bij wijze van spreken al meteen in. Terwijl het bij veel andere dames meer is van: ja, het zit eraan en het hoort erbij en het vervult z'n functie, maar meer ook niet. 🙈

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan