Vanderlindemedia
Meubelstuk
Als je met die instelling gaat daten, dan gaat het zeker niet lukken, een beetje vertrouwen in je zelf.
Ik heb redelijk vaak met vrouwen gedate, die ik via Tinder hebt leren kennen. Zelfs via facebook dating.
Als je toch al denk dat het niet gaat lukken, dan gaat het ook niet lukken.
En je hoeft echt geen Adonis te zijn om succesvol te zijn.
Ik kan me echt niet vinden in het beeld dat over tinder of een andere app geschetst wordt. Toen ik single was en "over mn ex" heen wou komen ging ik op een rampage. In 2 weken tijd met ruim 9 het bed mee gedeeld. En gevarieerd ook, van oost-europees tot aan zuid-amerikaans, alles over tinder. Mooie vrouwen er ook tussen. De ene ging weg om 09:00 in de ochtend en de volgende stond om 11:00 alweer aan de deur.
Het is meer sex dan dat goed voor je is, en je houdt het ook niet vol op langere termijn. Bin there done that. Hier in zuid-europa is de regel, als je het avondje al betaald voor een meid dan ben je technisch al binnen. Ik geloofde het eerst ook niet totdat ik het zelf ervaarde. En je komt wat mensen tegen....
Sommige zijn blijvers; als in je kan het er heel goed en lang mee vinden. Maar als Hollander in een land snakkend naar oppertunity moet je ook gewoon oppassen. Sommige vrouwen keren je binnenste buiten. Bin there done that.