- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/ijmuiden/7645997-dulce
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag deze latina in IJmuiden bezocht, haar advertentie is nu offline.
Volgens de advertentie was tongzoenen en beffen mogelijk. Tijdens ons whatsapp gesprek was ook alles mogelijk.
Afspraak maken ging heel makkelijk en locatie was schoon en netjes, het was de dame van de foto maar ze heeft wel een aardig buikje.
Ze sprak geen woord Engels, alleen Spaans.
Gelukkig voor 30 minuten gekozen, na betalen en douchen mocht er helemaal niets meer.
Absoluut niet zoenen, en amper aanraken. Ik wilde eigenlijk direct weer de deur uit maar geld terug kon niet volgens haar.
Heb aantal keren gezegd dat ik liever weg ga en geld terug maar helaas.
Toen de "service" maar ondergaan.
Ik moest op het bed gaan liggen, zij ging ernaast staan en begon mij een beetje on-geinteresseerd af te trekken en een beetje slap te pijpen zonder cd.
Daar wordt mijn shaft ook niet echt hard van, nog geprobeerd om haar naast mij op het bed te krijgen maar helemaal niets.
Uiteindelijk begon er toch wat te groeien, cd eromheen en toen heeft ze mij klaar gereden, ander standje kon niet.
Hierna snel even douchen en wegwezen. Mijn eerste Latina in NL...
Heel erg jammer allemaal.
Volgens de advertentie was tongzoenen en beffen mogelijk. Tijdens ons whatsapp gesprek was ook alles mogelijk.
Afspraak maken ging heel makkelijk en locatie was schoon en netjes, het was de dame van de foto maar ze heeft wel een aardig buikje.
Ze sprak geen woord Engels, alleen Spaans.
Gelukkig voor 30 minuten gekozen, na betalen en douchen mocht er helemaal niets meer.
Absoluut niet zoenen, en amper aanraken. Ik wilde eigenlijk direct weer de deur uit maar geld terug kon niet volgens haar.
Heb aantal keren gezegd dat ik liever weg ga en geld terug maar helaas.
Toen de "service" maar ondergaan.
Ik moest op het bed gaan liggen, zij ging ernaast staan en begon mij een beetje on-geinteresseerd af te trekken en een beetje slap te pijpen zonder cd.
Daar wordt mijn shaft ook niet echt hard van, nog geprobeerd om haar naast mij op het bed te krijgen maar helemaal niets.
Uiteindelijk begon er toch wat te groeien, cd eromheen en toen heeft ze mij klaar gereden, ander standje kon niet.
Hierna snel even douchen en wegwezen. Mijn eerste Latina in NL...
Heel erg jammer allemaal.