Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDwaze opmerking jongen. Wacht tot je zelf prostaatproblemen krijgt.Ik heb geen prostaatoperatie gehad, maar als ik 4 keer acher elkaar neuk komt er bij de 4de keer ook niets meer uit.
Look who's talking...Dwaze opmerking jongen. Wacht tot je zelf prostaatproblemen krijgt.
Vlgs mij bedoelt @HULKY het helemaal niet negatief.Dwaze opmerking jongen. Wacht tot je zelf prostaatproblemen krijgt.
Cim met gezeik zullen dames niet appreciëren (meestal)Er zijn wel 2 hele grote voordelen aan deze nadeel!
1. Je kan Cim zonder gezeik doen
Tenzij je een date het met Patricia Paay1. Je kan Cim zonder gezeik doen
Ik ken dit ook in lichte mate. Lijkt zich vooral voor te doen bij een orgasme met een halve of nauwelijks erectie. (Wat op zich al niet zo'n fijne beleving is.)Ik heb dit "probleem" helaas ook af en toe. Mijn uroloog geeft dat dit vermoedelijk door mij diabetes komt. Is niet erg, bij mij slaat mijn sperma naar mijn blaas en ik plas het er later gewoon weer uit.
De eerste keren was het wel apart, de dame vond dat ik het orgasme goed wist te faken, en ik wist van niets. Zij liet mij het lege condoom zien.
Tenzij je een date het met Patricia Paay