Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat hangt er wel, maar zo'n bord an sich heeft geen wettelijke betekenis.
Om even advocaat van de duivel te spelen, het kan best zijn dat de camera 's avonds ook voor een traploper hing en dat dat gewoon niet in de YouTube edit is beland.jaa dat weten we wel.. dat er werd gefilmd tijdens dat iemand de trap op liep is in het stukje met daglicht te zien...
Je gaat me toch niet vertellen dat hij een Volvo station op het parkeerdak van de Geleenstraat aan het filmen was ofzo?Ja dat hangt er wel, maar zo'n bord an sich heeft geen wettelijke betekenis.
Uiteraard zijn er wel allerlei andere wetten die de wandelaars hier zouden moeten beschermen, maar dat is al genoeg besproken hier. Jammer dat YouTube daar blijkbaar ook schijt aan heeft.
Om even advocaat van de duivel te spelen, het kan best zijn dat de camera 's avonds ook voor een traploper hing en dat dat gewoon niet in de YouTube edit is beland.
Dan nog vraag ik me af hoe je vanaf de grond ziet dat specifiek die ene traploper wordt gefilmd, maar goed.
We kunnen het de man zelf vragen, @mistertiger zag je de drone 's avonds of overdag?
Goed, dan ga ik je dat niet vertellen.Je gaat me toch niet vertellen dat hij een Volvo station op het parkeerdak van de Geleenstraat aan het filmen was ofzo?
Is dat zo.....dus als iemand daar loopt te filmen en de beheerder zegt tegen die persoon stoppen met filmen..maar hij gaat er gewoon mee door dan ..kan de beheerder daar verder niets aan doen...ook niet de politie bellen...want die kunnen dan ook niets doen..want het bord is niet wettelijk.Ja dat hangt er wel, maar zo'n bord an sich heeft geen wettelijke betekenis.
Ik weet niet in hoeverre het privéterrein is, dan kan zo'n beheerder gewoon mensen laten verwijderen als hij dat wil.Is dat zo.....dus als iemand daar loopt te filmen en de beheerder zegt tegen die persoon stoppen met filmen..maar hij gaat er gewoon mee door dan ..kan de beheerder daar verder niets aan doen...ook niet de politie bellen...want die kunnen dan ook niets doen..want het bord is niet wettelijk.
Dat is totaal niet wat ik zeg.Dus alle borden die de gemeente heeft geplaatst op de openbare weg zijn nutteloos...dan denk ik aan verboden voor honden.. op een openbaar grasveld...verboden alcohol te drinken bij een zitbank
Tenzij, de TS is de man op de trapJa dat hangt er wel, maar zo'n bord an sich heeft geen wettelijke betekenis.
Uiteraard zijn er wel allerlei andere wetten die de wandelaars hier zouden moeten beschermen, maar dat is al genoeg besproken hier. Jammer dat YouTube daar blijkbaar ook schijt aan heeft.
Om even advocaat van de duivel te spelen, het kan best zijn dat de camera 's avonds ook voor een traploper hing en dat dat gewoon niet in de YouTube edit is beland.
Dan nog vraag ik me af hoe je vanaf de grond ziet dat specifiek die ene traploper wordt gefilmd, maar goed.
We kunnen het de man zelf vragen, @mistertiger zag je de drone 's avonds of overdag?
Ik bedoel misschien had ie wel geregeld dat er alleen maar acteurs liepen tijdens het filmen, je weet het niet!Tenzij, de TS is de man op de trap
Oke dus kun je de honden gewoon op het veld sturen en je kratje bier drinken op het bankje...geen wettelijke betekenis..geen procesverbaal mogelijk. DuidelijkMaar ook een deel van de borden die gemeentes plaatsen hebben geen wettelijke betekenis, dat klopt.
Sommige borden zijn wel wettelijk erkend, andere niet, en sowieso staat er in de wet zelf beperkingen over openbaar drinken of honden uitlaten.Oke dus kun je de honden gewoon op het veld sturen en je kratje bier drinken op het bankje...geen wettelijke betekenis..geen procesverbaal mogelijk. Duidelijk
Of op het bankje tegenover je favoriete dame gaan zitten en daar je kratje bier drinken, mag ook ;-)Oke dus kun je de honden gewoon op het veld sturen en je kratje bier drinken op het bankje...geen wettelijke betekenis..geen procesverbaal mogelijk. Duidelijk
Rond 16.00 in de middag.Ja dat hangt er wel, maar zo'n bord an sich heeft geen wettelijke betekenis.
Ik heb het nergens over eigen terrein gehad..openbare weg zei ik. Nu leg jij mij woorden in mijn mond . Maar ik heb begrepen dat jij het ook niet weet hoe het nu werkelijk zit.Als je op je eigen terrein borden gaat hangen is het daarmee niet meteen wet,
Gemeentelijke verordening, gemeentes mogen regels maken. Nou doe je net alsof ik zeg dat geen enkel bord in de wereld nut heeft.ik heb zelf meedere keren handhavers..boa ..en politie daar bekeuringen zien uitschrijven...is dat bord niet wettelijk dan is het volgens mij niet mogelijk om te bekeuren