Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe kan je zien of er gefilmd werd. Kan ook alleen een speelgoed drone van een paar kinderen geweest zijn. Op een drone kun je vaak live beelden zien, maar ze worden niet als film opgeslagen. Daar zijn veel duurdere drones voor nodig.Er werd ook gefilmd hoe iemand het trapje opliep en naar binnen ging. Ik vind dit een kwalijke zaak.
*Hier stond het filmpje... (verwijderd door de moderators niet meer linken ernaar voor privacy-redenen)Is het heel toevallig dat de beelden zijn gemaakt en online gezet door yellowtiger media? Die een zelfde logo gebruikt als de topicstarter?
Jazeker, op het darknet.Is dit een echte site?
Spannend, welk lingeriesetje had geile Petra gisteren aan? Was dat zichtbaar?Ik heb het gezien dat filmpje, ik vind dit schandalig, hij filmt ook bijna bij de dames die binnen zit.
Moet u zelf maar kijken, daar staat het niet op.Jazeker, op het darknet.
Spannend, welk lingeriesetje had geile Petra gisteren aan? Was dat zichtbaar?
Ik zag een man lopen in een gele jasHet voornaamste wat ik van dit topic geleerd heb is dat gele tijgers blijkbaar populair zijn in Den Haag.
Alleen weinig kans dat YT er wat mee doet, het is een waardeloze bedrijf Google/ YT.Gerappprteerd op YT
aangifte tegen jezelf droeftoeterHoi medelopers,
Gisteren liep ik door de Geleenstraat in Den Haag. Tot mijn verbazing vloog er een drone over. Deze kwam heel dichtbij. Ik vermoed dat ik gefilmd werd. Ik heb zelf een vriendin en ben erg bang dat de beelden worden gedeeld. Wat kan ik nu doen? Aangifte?
Ik zag de drone filmen!@mistertiger voor alle zekerheid, had je het filmpje zelf gezien, of reageer je puur op het feit dat je een drone in de lucht zag?
Waarom sit gehele topic? Ik denk dat je als wandelaar dit toch wel wilt weten. Het is iig een waarschuwing om beter op je hoede te zijn.Dit topic en link naar filmpje moet direct offline
Door zijn cameraHoe kun je dat zien?
Precies, het is goed dat mensen weten dat dit gebeurt.Waarom sit gehele topic? Ik denk dat je als wandelaar dit toch wel wilt weten. Het is iig een waarschuwing om beter op je hoede te zijn.
Precies.Hoe kun je dat zien?
De manier van filmen Is sowieso op 2 verschillende momenten van de dag geweest.Precies, het is goed dat mensen weten dat dit gebeurt.
Precies.
Mister TIGER met zn tijgerkop als avatar komt hier allemaal details geven over filmopnames, en even later zien we een filmpje verschijnen van Yellow TIGER Media.
In bericht #1 is het nog "ik VERMOED dat ik gefilmd werd", in bericht #16 is het ineens stellig "Er werd ook gefilmd hoe iemand het trapje opliep en naar binnen ging.".
Volgens mij kan een waarnemer vanaf de grond echt niet zo precies zien wat een drone uitspookt.