Drone in Geleenstraat en Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je meldt geen drone aan, maar een persoon of bedrijf.
Hij kan er dus meerdere hebben. Er is dan ook geen koppeling tussen registratienummer en drone.

Jouw uitleg is wederom van een bedenkelijk niveau.
Aha dank voor je uitleg, je hebt er duidelijk verstand van, zoals Cumcum ook zegt:
Je hebt er wel verstand van..99 van de 100 mensen die geen drone hebben weten dit niet...de aanmelding bij DJI

Ook wat betreft het omzeilen...met fake adres
Je hebt gelijk: ik weet geen ene moer over drones en haal mijn info indd van chatgpt enzo. Maar wanneer ga je de beelden eraf halen?

Je meldt geen drone aan, maar een persoon of bedrijf.
Hij kan er dus meerdere hebben. Er is dan ook geen koppeling tussen registratienummer en drone.

Jouw uitleg is wederom van een bedenkelijk niveau.
Hoe weet je eigenlijk dat er geen koppeling is tussen registratie bij het RDW en tussen DJI? heb je toegang tot al hun tabellen waardoor je met zekerheid kan stellen dat er geen koppeling is tussen het RDW en DJI?
Gezien de wetgeving lijkt het mij normaal dat er gecontroleerd wordt dat alle drones die in NL zijn gekocht ook worden aangemeld, toch?

Het woord "koppeling" in hoe je het gebruikt, doet mij vermoeden dat je hier ook iets mee doet in je werk. Zit ik goed? Je komt iig erg blauw (disc-kleur) over en weet heel goed hoe dingen in elkaar steken.

Dat staat hier

en hier

onder het tabje `Vraag hier uw exploitantnummer aan`.

Ik ben inderdaad analytisch en blauw. In mijn werk heb je geen drones gelukkig.

Ik wil me graag verplaatsen in de denkwijze van de dader. Ik kom er langzamerhand achter dat het moeilijk is om hem op te pakken.

Dat staat hier

en hier

onder het tabje `Vraag hier uw exploitantnummer aan`.

Ik ben inderdaad analytisch en blauw. In mijn werk heb je geen drones gelukkig.

Ik wil me graag verplaatsen in de denkwijze van de dader. Ik kom er langzamerhand achter dat het moeilijk is om hem op te pakken.
Aha! Interessant.
Oh ik dacht dat je voornamelijk geinteresseerd was dat deze misdadiger opgepakt wordt - gezien wat je in 1e bericht schreef over je vriendin enz.

Waarom denk je dat deze dader dit eigenlijk doet?

Ik had aanvankelijk gedacht dat ik hem kon opsporen met politie en advocaat. Dat lukte niet.

Hij is naar mijn idee aandachtsgeil en wilt zoveel mogelijk views. Meer kan ik er niet van maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb aanvankelijk gedacht dat ik hem kon opsporen met politie en advocaat. Dat lukte niet.

Hij is naar mijn idee aandachtsgeil en wilt zoveel mogelijk views. Meer kan ik er niet van maken.
Aandachtsgeil en zoveel mogelijk views maken, kun je op andere manieren toch? deze drone-bestuurder heeft het gemunt op de sekswerkers en hun klanten. Als je aandachtsgeil bent, kun je 7 dagen in de week naar de sportschool gaan en foto's maken en op instagram plaatsen, toch 😉?

Wat denk je dat er echt achter zit? Jij bent analytisch onderbouwd. Wellicht opgegroeid in een gezin waar hij geen aandacht kreeg of zonder vader opgegroeid?

Dat zou inderdaad kunnen, maar ik ben geen psycholoog. Ik hoop dat hij een hoger doel had, zoals het aankaarten van een maatschappelijk thema.
Dan heeft dit gezeik nog een doel gehad. Maar dat zal wel niet.

Dat zou inderdaad kunnen, maar ik ben geen psycholoog. Ik hoop dat hij een hoger doel had, zoals het aankaarten van een maatschappelijk thema.
Dan heeft dit gezeik nog een doel gehad. Maar dat zal wel niet.
Ja wel vervelend voor je dat je hier zo elke dag mee zit. Over psychologen gesproken, wellicht een gek idee hoor maar is het een idee om eens met een psycholoog te praten gezien je een vriendin hebt en toch sekswerkers bezoekt? Al die stress is niet goed voor je.

Ja wel vervelend voor je dat je hier zo elke dag mee zit. Over psychologen gesproken, wellicht een gek idee hoor maar is het een idee om eens met een psycholoog te praten gezien je een vriendin hebt en toch sekswerkers bezoekt? Al die stress is niet goed voor je.
Nee, maar het probleem is dat ik gewoon heel veel spanning zoek. Mijn libido is te hoog.

Als het een vrouwelijke psycholoog is, zou ik haar nog willen bespringen ook :D

Laatst bewerkt:
Vind het inmiddels wel allemaal vrij ver gaan hier in dit topic.
Ja eens. Ondanks alle verdenkingen heeft dit kruisverhoor ook niet veel zin. Tegelijk vind ik dit topic nog wel gewoon nuttig, gezien het kanaal blijkbaar om de paar dagen een nieuwe prostitutie locatie filmt.

En inderdaad updates over de aanpak hiervan blijven zeker welkom.

De website van yellowtigermedia begint al vormen van een echte website te krijgen. Met een echte FAQ en About pagina. Woewieee. Gewoon een kwestie van even afwachten tot die af is en voorzien van contact gegevens. Dan kunnen we gewoon direct mailen en bellen ;-)

Terug
Bovenaan Onderaan