Maar er wachten 72 maagden voor hem in het paradijs.Het is wel een "slimme" hij zit de rest van zijn leven vast omdat hij geweigerd werd.
Nu kan hij zn leven lang trekken,.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar er wachten 72 maagden voor hem in het paradijs.Het is wel een "slimme" hij zit de rest van zijn leven vast omdat hij geweigerd werd.
Nu kan hij zn leven lang trekken,.....
Tot zover je nuttige bijdrage over moslimsIk ook. Ze maken heerlijke shoarma.
Klopt, mijn bijdrage voegt niets toe aan de discussie. Was ook niet de bedoeling.Tot zover je nuttige bijdrage over moslims
Daarom scheer ik jou ook over één kamKlopt, mijn bijdrage voegt niets toe aan de discussie. Was ook niet de bedoeling.
En mijn bijdrage is overigens net zo nuttig als jouw statement van "Ze zijn veel vriendelijker dan Nederlanders en ook veel behulpzamer. Je moet ze kennen en ermee weten om te gaan.". Je maakt opnieuw de fout om hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren.
Hoop voor hem dat ze niet op de Geleenstraat achter de raam hebben gezeten.Maar er wachten 72 maagden voor hem in het paradijs.
Die komen niet uit Turkije hoor. Een alarmpistool in 9mm PAK is gewoon te koop in Duitsland en België voor iedereen van 18+Een mes is nu eenmaal makkelijker aan te komen dan een vuurwapen. Al schijnen de vuurwapens tegenwoordig gebruikt door criminelen omgebouwde alarmpistolen te zijn uit oa Turkije.
Moordwapen van Peter R de Vries was van die categorie
Kunnen lang wachtenMaar er wachten 72 maagden voor hem in het paradijs.
Leg me eens uit, terroristische boerenorganisatie? Staan ze op de lijst?En dan zijn we bijna onze eigen boerentereur nog vergeten en de wappie-fakkeldragers
;-)
Bij mij wel!Leg me eens uit, terroristische boerenorganisatie? Staan ze op de lijst?
ik heb wel eens gelezen, dat het veel erger is om levenslang vast te zitten, dan om dood te zijn.T is jammer dat hij nog leeft
Dus het is niet meer dan populistisch geklets vanuit je eigen bubbel. Noted.Bij mij wel!
Dat kan niet. Je kunt niet één persoon over één kam scheren. Je scheert altijd meerdere personen of groepen over één kam.Daarom scheer ik jou ook over één kam
Hoezo moet ik die noemen om aan te tonen dat niet alle terroristen moslim zijn?En bvb de klimaatextremisten "vergeet" hij dan weer natuurlijk. Allemaal zo voorspelbaar
Wat zijn motief was, wordt nog onderzocht.
Er wordt nu vermoed dat het drie Chinese vrouwen waren. Ik denk dat dat zo'n privéhuis is met Chinese prostitués van het rondreizende Chinese circus. Waarschijnlijk geen paspoort of ID voorhanden, want de politie wist het niet zeker. Misschien waren ze wel illegaal in Oostenrijk en probeerden ze met prostitutie snel geld te verdienen. Erg triest allemaal.Was het een Thais bordeel of een Chinees privéhuis? Of was het een massagesalon?
Wat was het voor een tent?
Hoezo AOW-gat?? Dat wordt gewoon aangevuld hoor. Door de SVB. "De aanvullende inkomensvoorziening ouderen (AIO) is een aanvulling op het inkomen. Heeft u de AOW-leeftijd, maar geen of geen volledige AOW? En woont u in Nederland? Dan kan de AIO-aanvulling uw inkomen aanvullen tot het sociaal minimum." Klik:Met een mes naar de hoeren gaan is zwaar gestoord.Enge lafbekken zijn het.Hier hebben ook al die nieuwkomers een aow gat,hoor je niemand over.Ben blij te horen dat geloof geen rol speelt in deze zaak.
https://voxeurop.eu/nl/blaffers-voor-een-schijntje/Sorry hoor, die komen WEL uit Turkije. Google EKOL TUna:Die komen niet uit Turkije hoor. Een alarmpistool in 9mm PAK is gewoon te koop in Duitsland en België voor iedereen van 18+