Recensie Dounia/Lena, Antwerpen (vh Mechelen/Roeselare) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

King Potato

Meubelstuk
3.420
17/12/21
3.755
32
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/lena-343
Totale kosten (in euro)
400€
Zoals ik al zei ik een zwak heb voor Arabische vrouwen. Na scrollen op Red lights. Deze dame tegengekomen, zeer goede communicatie via sms, dacht eerst om een uurtje te boeken maar voelde goed aan toch maar direct 2 uurtjes van gemaakt. Bij aankomst zag ik een mooie dame, die zeer fijn is in omgang met jou. Na afhandeling van het financiële haar gevolgd naar de kamer die sfeer vol was ingericht. Lekkere geur stokjes en kaarsjes. Een zeer leuk gesprek gehad over van alles,was het tijd om even op te frissen. Dan een zeer lekkere massage gekregen en gegeven. Volgde een lekkere intense vrijpartij. Pijpen doet ze met veel overgave en speeksel zoals ik het graag heb. Verschillende standjes zijn de revue gepasseerd afgesloten met haar lekker doggy te nemen en haar lekker kontje een beetje te spanken, bracht mij naar het hoogte punt. Ze geniet van elke aanraking. Lena houdt er van dit te doen. Foto's zijn zeker niet fake. Dank je Lena en we zien elkaar zeker terug voor een herhaling.

Laatst bewerkt:
Nee ze tongt niet.
Ze pijpt zonder maar gebruikt veel haar handen, haar mond zit vooral rond de eikel. Dus dat is niet echt top.
Neuken kan in veel standjes maar ze is toch wel lui.
De foto's kloppen wel maar ze zijn wat bewerkt. Ze is ook wat zwaarder dan in haar profiel.
Ze is wel niet van kwade wil, gewoon geen topper.

Nee ze tongt niet.
Ze pijpt zonder maar gebruikt veel haar handen, haar mond zit vooral rond de eikel. Dus dat is niet echt top.
Neuken kan in veel standjes maar ze is toch wel lui.
De foto's kloppen wel maar ze zijn wat bewerkt. Ze is ook wat zwaarder dan in haar profiel.
Ze is wel niet van kwade wil, gewoon geen topper.
Pijpen deed ze bij mij zeer lekker zo lui vond ik haar tijdens de seks toch niet ze maar goed smaken verschillen

Mag ik even het volgende in herinnering brengen:

Recensie van een nieuw lid

Nieuwe leden zijn van harte welkom op Girlsreview.nl, als een nieuw lid een recensie plaatst kan het zijn dat een belanghebbende dit geplaatst heeft, maar het kan ook net zo goed een onschuldig nieuw lid zijn. Rapporteer zo'n recensie aan de forumleiding via de rapporteerknop en wij zullen er naar kijken, het is niet langer toegestaan hier in het onderwerp commentaar op te geven.

Terug
Bovenaan Onderaan