Nee ze wilt echt niet dat er over haar geschreven wordOf je wil de dame voor jezelf houden dat kan natuurlijk ook.?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee ze wilt echt niet dat er over haar geschreven wordOf je wil de dame voor jezelf houden dat kan natuurlijk ook.?
Ik respecteer haar antwoord dat ze het niet wilt .Beaste Bonker,
Geen recentie met uitgebreide informatie over haar en wat je ervan vind kan ik nog wel begrijpen maar 'n linkje naar haar advertentie kan toch wel, of wil ze dat ook niet?
Tall
Ze vind het best zo ze doet af en toe een klantje en wilt absoluut geen gelul over haar .Nee, maar ik bedoel dat als ze adverteert de link toch wel geplaatst zou kunnen worden.
Wel een beetje hypocriet. Je verwacht wel informatie van anderen maar wil geen informatie geven omdat de dvp niet wil (vreemd verhaal). Ik neem aan dat je deze dame ook hebt gevonden via Sexjobs of Kinky of iets dergelijks. Als ze niet het risico wil lopen om opgepakt te worden dan moet ze in een privé-huis gaan werken.Ze vind het best zo ze doet af en toe een klantje en wilt absoluut geen gelul over haar .
Ik was van de zomer bij een andere bekende dame die wou het absoluut niet hebben .
Die is in het verleden al een keer gepakt voor illegale prostitutie.
Dus die was er ook huiverig voor.
Maar idd als het een slechte ervaring zou zijn zou ik het er wel op hebben gegooid denk ik ??? maar dan had ik ook niks gevraagd
Ik heb van de meeste dames waar ik geweest ben een recensie geschreven op hookers,Wel een beetje hypocriet. Je verwacht wel informatie van anderen maar wil geen informatie geven omdat de dvp niet wil (vreemd verhaal). Ik neem aan dat je deze dame ook hebt gevonden via Sexjobs of Kinky of iets dergelijks. Als ze niet het risico wil lopen om opgepakt te worden dan moet ze in een privé-huis gaan werken.
Wij mede-wandelaars zijn net zoals jij op zoek naar positieve ervaringen en die geef jij ons nu niet. Ik vind het een beetje overkomen als dat je de leuke dames voor jezelf wilt houden…..
Beetje jammerden