OfficialDimitri
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Biseks
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/donna-yenka.html
- Totale kosten (in euro)
- 550
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb woensdag een date gehad van een uur met Donna & Yenka. Eerst enige tijd gestuurd met Donna. Deze wist mij te vertellen dat ze nog maar aan hun tweede week bezig zijn, dus dat het allemaal nog wel spannend en nieuw aanvoelt. Toch heb ik de sprong gewaagd en het viel me zeer goed mee. Daar het niet vermeld staat op hun advertentie, kon ik toch wel bare seks krijgen met een soa test. Ik betaalde dan 100 euro extra per dame. Best prijzig, maar met twee geile 19 jarige meiden wou ik dit zeker eens proberen. Ik betaalde in het totaal 350 (normale trio date)+200 euro voor de date en kreeg daar een uur geile seks voor terug. nuja, 20min kon ik het maar volhouden dus de rest van de date lekker geknuffeld, douche genomen en ready to go.
Yenka is iets wat terughoudend tov mij geweest, maar ze gaf zelf aan dat het voor haar allemaal nog aanpassen was. Naarmate de date vorderde werd het wel beter.
Donna is dan al wat meer gewend precies. Maar beide wel een leuke combinatie.
Verschillende keren klaarkomen mocht ik zeker, maar helaas ben ik niet iemand die dat meerdere keren kan. Al bij al, hele leuke date gehad
Voor herhaling vatbaar.
Roy.
Yenka is iets wat terughoudend tov mij geweest, maar ze gaf zelf aan dat het voor haar allemaal nog aanpassen was. Naarmate de date vorderde werd het wel beter.
Donna is dan al wat meer gewend precies. Maar beide wel een leuke combinatie.
Verschillende keren klaarkomen mocht ik zeker, maar helaas ben ik niet iemand die dat meerdere keren kan. Al bij al, hele leuke date gehad
Voor herhaling vatbaar.
Roy.
Laatst bewerkt: