Donkere dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@vesdia : In de Doublet stonden 3 dezelfde types á la Yvonne die op 29k4 staat.

Yvonne heeft bij mijn weten goede recensies gekregen en ze vroeg zeker niet de hoofdprijs.
Moet haar nog altijd met een bezoekje vereren.

De andere 2 dames stonden op 23k2 en op 79k6 : laatst genoemde is/was elk jaar zomers afwezig . Ze was vaak bezet vanwege haar goede service. Bij haar ben ik wel geweest , maar ben haar naam ff kwijt.

Ingrid : haar naam is inmiddels weer terug op mijn harde "schijf" .

Met deze lieve , geile , genietende meid vanmiddag heerlijke verwennerij over en weer beleefd ?

Nog 8 weken aanwezig en komt pas weer in augustus volgend jaar terug !
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met deze?

Ja! En ze houdt écht van het stevige werk: kan je makkelijk een uur neuken... en dan vraagt ze voor meer! ("Oh! my pussy is hot! Now fuck me in the ass!")
 
Weet iemand nog mooie slanke ebony dames te zitten in NL
Die het het liefst bare doen?

Zij is zeker heel slank. Mooi is voor iedereen subjectief. Maar ze mag er zeker zijn. Ik zeg eerlijk ik had geen klik met haar. Maar dat zegt misschien niets.
Of ze bare doet zou je altijd kunnen vragen. Ik doe dat nooit dus dat weet ik niet.
 
Ria doet bare, werd mij tenminste aangeboden, maar geen gebruik van gemaakt.
Mij werd het volgens mij ook per app aangeboden toen ik er bijna was en de locatie zocht. Ze vroeg with or without? Ik wist niet of het over pijpen of neuken ging. Maar ik dacht dat het toen over pijpen ging. Heb ik with gekozen. Toen puntje bij paaltje kwam werd toch pijpen without. Fijne bijkomstigheid was dat ik niet extra hoefde te betalen. Neuken doe ik nooit zonder dus daar heb ik niet meer naar gevraagd.
 
Op 23k2 stond Janet of Jannet uit Nigeria meen ik, al heel lang niet meer gezien.
Nooit geweest ook, was te verslaafd aan het pijpmondje van Yvonne.
Ik heb de dames (jannet / yvonne) wel eens eens een pijptrio voorgesteld. Helaas, gingen ze niet op in, zelfs met een riante beloning gingen ze niet overstag. Meerdere malen, apart, zowel met jannet als yvonne een lekkere pijpdate gehad. Yvonne iets beter. Jannet meer relaxed. Maar spreek wel over 15 jaar geleden!
 
Als alternatief weleens eens een pijptrio met Jannet en een jonge blonde buurvrouw van haar uitgevoerd. Lekker rustig laten pijpen door Jannet en in het mondje komen van blondie. Geil. Mooie tijden.
 
Ria is weer terug, leek even verdwenen te zijn uit Amsterdam.
Misschien verkast naar andere lokatie???

Had niet een echte klik met haar de eerste keer, maar door een gebrek aan andere Afrikaanse jonge dames komt er misschien wel een tweede bezoek.
Naar mijn idee had ze ook niet zoveel ervaring, maar inmiddels zullen er wel meer geweest zijn bij haar.
 
Ria is weer terug, leek even verdwenen te zijn uit Amsterdam.
Misschien verkast naar andere lokatie???

Had niet een echte klik met haar de eerste keer, maar door een gebrek aan andere Afrikaanse jonge dames komt er misschien wel een tweede bezoek.
Naar mijn idee had ze ook niet zoveel ervaring, maar inmiddels zullen er wel meer geweest zijn bij haar.
Ik had ook geen klik. Jammer inderdaad dat er niet meer Afrikaanse dames zijn. Ik had het idee dat ze het wel vrijwillig doet, maar puur voor het geld. Voor de rest was ze ongeïnteresseerd. Maar verder wel aardig. Voor mij geen 2e keer. Maar als je een 2e keer gaat hoop ik dat voor jou het bezoek beter uitpakt.
 
Iets voller dan vol.
Naast kunstgebit nog meer kunstdingen en verhalen over darmspoelingen en ik weet niet wat allemaal nog.
Goor pand.
Ok sloppy bj gaat wel maar daar houd het mee op.
Echt een goor vies pand. Geur zit nog in je kleren als je thuiskomt.
Rimmen doet ze ook.
Vanwege haar toch wel redelijk blowjob ben ik 2x geweest.
Vervolgens wordt je dood gegooid met verzoekjes tot een tikkie voor boodschappen of haar kind etc.
Heb haar geblokt.
Het rimmen komt hieruit. Ik dacht als je blijft zeuren dan moet er maar wat een keer tegenover staan. Let wel ik heb haar niet uitgebuit maar gewoon een eerlijke prijs betaald.
Weet alleen niet meer hoeveel is inmiddels +/- half jaartje geleden.
Oh ja eerste keer haalde ze een of ander prostaatdingetje boven. Is niet mijn ding maar geloof ook niet dat het apparaat zo hygiënisch was.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dacht dat het bij mij wel cim was trouwens.
Dus voor een sloppy bj simpel recht toe recht aan ok. Ga laat zodat je het pand wat minder goed zit. Met een beetje geluk zijn de lampen toch kapot.
Doe ouwe kleren en gooi ze weg. Vergeet wegwerp stoelhoes auto niet.

vond het nog wel meevallen. Het pand is inderdaad niet netjes en er stonden beneden in de hal gasten te roken en te blowen en stonden er nog steeds toen ik wegging. 1ste deed ook bijdehand tegen mij, ben daar niet verder op ingegaan, wellicht bedoelde hij het vriendelijk / grappig.

ze had geen condooms meer en nzc wou ze niet. Dus uiteindelijk heeft ze me met kunstgebit klaargepijpt. Kwam in haar mond maar ze slikte niet
 
Bovenstaande gaat over Cheffie Hoogvliet, misschien handig om erbij te zetten omdat het citaat al van langer geleden is.

Dacht al even dat het over Maya uit Antwerpen ging.
Blijft er nog een Afrikaanse droomvrouw over, op basis van de foto's althans.
 
Iemand ervaring met deze?

Helaas geen ervaring en voor een Hollander is Zulte wel erg ver uit de slinger.
Dichterbij en ik zou morgen op de stoep staan, wat een lekker ding.
 
Hallo,
Ik ben een nieuweling in het wandelen en hier op dit forum.
En ik ben opzoek naar een leuke slanke donkere dame, ik heb een aantal dames gevonden die me wel de moeite lijken op redlights.

Dus bij deze wil ik jullie vragen of er iemand ervaring heeft met onderstaande dames.


En als iemand nog een aanrader heeft in België, dan hoor ik het zeker graag;)

Alvast bedankt :D
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan