- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Van de week deze Ghanese dame bezocht (Wiens naam ik dus kwijt ben). Was bereid pzc te doen dus naar binnen gegaan.
Vriendelijke dame die redelijk Engels spreekt. Ze bood voor een extra 20,- nog een verlenging met massage aan dus uiteindelijk een half uur voor 70,- binnen geweest. Het pzc viel tegen aangezien ze steeds tussendoor met een tissue de jongheer schoon maakte. Dat hielp niet bij mij. Ze heeft lekkere borsten waar je best wat mee kan spelen, maar verder kan er weinig. De massage was op mijn verzoek zonder olie (zat sterke lucht aan) maar die was wel redelijk.
Al met al is er geen herhalingsgevaar.
Vriendelijke dame die redelijk Engels spreekt. Ze bood voor een extra 20,- nog een verlenging met massage aan dus uiteindelijk een half uur voor 70,- binnen geweest. Het pzc viel tegen aangezien ze steeds tussendoor met een tissue de jongheer schoon maakte. Dat hielp niet bij mij. Ze heeft lekkere borsten waar je best wat mee kan spelen, maar verder kan er weinig. De massage was op mijn verzoek zonder olie (zat sterke lucht aan) maar die was wel redelijk.
Al met al is er geen herhalingsgevaar.