Recensie Dominatrix Medusa, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gaan op die banaan

Vaste klant
172
15/09/24
176
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Plassex
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/554180-mistress-medusa
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind september en begin oktober 2024 ben ik twee keer bij deze mooie Braziliaanse Domina geweest. Haar hoofdtaal is Italiaans en ze spreekt ook wat Portugees, Spaans en Engels.

Het contact leggen ging soepel via Whatsapp en een afspraak was ook zo gemaakt. Voor de eerste date vraagt Mistress Medusa wel een klein voorschot vanwege de vele fakers. Ze ontvangt in een thuis situatie. Aangezien ze vaak reist is het niet op een vaste werk plek. In de toekomst wilt ze haar eigen privé studio hebben.

Voor de sessie had ik doorgegeven van de dingen waarvoor ik open stond. Dat betekend natuurlijk niet dat alles gedaan wordt, ze is en blijft de Domina natuurlijk.

Bij binnenkomst merkte ze dat ik heel erg zenuwachtig was. Daardoor heeft ze de sessie ook rustig en sensueel laten verlopen met strapon, anaal spel, vernedering en spitting.

Tijdens het anaal spel raakte we ook in een diepgaande conversatie. Er zijn dingen in mijn verleden gebeurd die ik nooit heb kunnen verwerken, zelfs psychologen lukte het niet om te helpen. Dankzij Mistress Medusa heb ik het niet alleen kunnen verwerken, maar kan ik de ervaringen van toen gebruiken in het nu. Ze heeft me flink wat kracht gegeven in het leven. Nooit verwacht dat BDSM zo bevrijdend kon zijn. Dit is de reden waarom ik in haar WHEM topic geschreven had dat het een erg persoonlijke ervaring is geweest.

De tweede sessie ging verder waar we geëindigd waren in de eerste sessie. Dit keer heeft ze me ook een heerlijke golden shower gegeven. Nadien hebben we nog wat nagepraat over verschillende dingen.

Wanneer Mistress Medusa weer terug is in Nederland ga ik haar sowieso nog heel vaak bezoeken. Dat weet ze ook aangezien we regelmatig contact hebben met elkaar.

Link doet het pas weer als de 180 daagse kinky verificatie proces weer is gedaan. Hierbij haar blog: https://nikitamiss.blogspot.com/

Terug
Bovenaan Onderaan