WHEM Dolly bij Kim NL in Tilburg (Solar Plexus)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ze gezien toen ik bij KimNL was vorige week. Hele mooie meid, maar er stond een behoorlijk chagrijnige kop op.
Misschien een slecht moment, maar er kon nog geen goeiedag vanaf toen ze voorbij kwam.

Ben ik daar niet gewend…. Hopelijk is het anders als je bij haar op het matras ligt, want het is wel echt een schoonheid….
Echte borsten of siliconen?
Heb ik op dat moment niet kunnen beoordelen.:::
 
heb haar bezocht mooie poolse dame(geloof ik) dat wel maar er gebeurt weinig op de kamer . lichtjes aaien met olie bijna geen btob dus heb de borsten of tepels amper gevoeld . douche word alleen de shouders en borst ingezeept. trekken doet ze wel aardig maar uiteindelijk toch zelf moeten afmaken. geen extras mogelijk wel jammer heeft mooie pijp lippen. mischien lag het aan de klik tussen ons ik ben zelf best wel introvert dus er kwam ook niet echt een gesprek
 
Bij massagesalon Kim NL in Tilburg werkt Dolly. Foto's zijn fantastisch! Echte borsten of siliconen?
Zulke bollen op zo'n lijfje? Die moeten nep zijn. Je ziet het ook aan de stand van de tepels. Schuin omhoog i.p.v. meer in het midden en naar beneden of naar voren bij natuurlijke grote borsten. Kijk bijvoorbeeld maar bij Senna. Daar ben ik geweest en weet ik zeker van dat haar borsten echt zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan