Ik kom al sinds enkele jaren bij Dokkeaw, over de jaren heen vind ik dat zowel de service als de aanwezige dames steeds slechter zijn geworden. Natuurlijk was dit algemeen al bekend, waaronder bv. anderen klagen over het feit dat ze betalen over een uur en na 50 min al weg zijn, inclusief de tijd waarbij de dame het geld gaat weg leggen en het water gaat halen en dergelijke. Daarnaast is het huis zelf en de kamers niet aangenaam om er een massage te hebben. Het is donker, oud, onhygiënisch, de lakens/handdoeken voelen altijd vochtig aan...
Ik verwacht nu niet dat de eigenaars een volledige renovatie van het gehele huis doorvoeren, maar nieuwe (jongere) dames inbrengen die effectief goede massages kunnen in plaats van zachtjes te wrijven over jouw lichaam voor een uurtje, of tenminste ervoor zorgen dat de isolatie van het huis verbeterd wordt (want het is enorm koud tijdens de winter), of terug dames aanwerven van vroeger zoals Nila... etc.
Er is zoveel verbetering dat er kan gebeuren, en ik snap wel dat zij goedkoper zijn t.o.v. concurrenten zoals Queens Thai in Gent, maar ik betaal liever 100 euro voor een vol uur waarbij mijn verwachtingen voldaan zijn dan 80 euro voor 50 minuten weggesmeten geld.
Ik geloof dat er nog anderen zijn met dezelfde opinie hierover, dus deel gerust jouw mening op basis van mijn comment.