Voormalig lid 29020
Stamgast
Bizar maar natuurlijk wel de mooiste manier om te gaanin de wandelgangen gaat het verhaal dat er donderdagavond een klant is overleden aan de gevolgen van een hartaanval bij een van de dames op de kamer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBizar maar natuurlijk wel de mooiste manier om te gaanin de wandelgangen gaat het verhaal dat er donderdagavond een klant is overleden aan de gevolgen van een hartaanval bij een van de dames op de kamer
Dat kun je toch niet zeggen, wat denk je van familie die niet wist dat hij naar de dames ging. En wat denk je van de dame zelf, die heeft er een dood op haar bed liggen.Bizar maar natuurlijk wel de mooiste manier om te gaan
Natuurlijk snap ik dat, daarom noem ik het toch ook bizar. Maar als je toch moet gaan, is het tijdens de daad toch wel een mooie manier. Zo bedoel ik de opmerking.Dat kun je toch niet zeggen, wat denk je van familie die niet wist dat hij naar de dames ging. En wat denk je van de dame zelf, die heeft er een dood op haar bed liggen.
okeNatuurlijk snap ik dat, daarom noem ik het toch ook bizar. Maar als je toch moet gaan, is het tijdens de daad toch wel een mooie manier. Zo bedoel ik de opmerking.
Ja, maar heb de dame die mij dit vertelde beloofd om mijn mond te houdenIs het ook al bekend bij welke dame dit was?
maar zal niet lang meer durenIs Ruby al weer terug?
Edit
Ruby nog niet gespot. Is erg rustig in de Escape. Hopelijk komen onze vakantiegangers snel weer terug.
tussen 13 en 17 uur zijn er buiten vakantietijd vaak wel 10 dames. Maar er zijn vaak ook wel zoveel klanten dus soms moet je even wachten. Ik ga vaak rond 18 uur. dan zijn de dames vaak wel aanwezig, maar is het rustig qua mannen, die moeten eerst bij moeder de vrouw eten en gaan daarna een baal sjag halenhoeveel dames zijn er ongeveer op de vrijdag?
Bedankt man, ja moet dik uur rijden daarheen.tussen 13 en 17 uur zijn er buiten vakantietijd vaak wel 10 dames. Maar er zijn vaak ook wel zoveel klanten dus soms moet je even wachten. Ik ga vaak rond 18 uur. dan zijn de dames vaak wel aanwezig, maar is het rustig qua mannen, die moeten eerst bij moeder de vrouw eten en gaan daarna een baal sjag halen
"Belangrijke vergadering buiten de deur vandaag. Druk druk druk!"En normaal gesproken moeten toch al die heren druk aan het werk zijn. hebben geen tijd om naar de dames te gaan.
Nou dan hebben de mooiste dames lekker weekend. Ik denk dat de maandag en de vrijdag het drukste bezocht zijn. Maar dat is een gevoel hoor, kom er niet elke maand, maar je hoort welleens wat van medewandelaars. Zo van: Gisteren was het me een partij druk, ben maar gegaan en vandaag teruggekomen, nu kom je tenminste aan de beurt, ik zeg: zei die dame daarnet ook al"Bedankt man, ja moet dik uur rijden daarheen.
We gaan het zien vrijdag haha, En normaal gesproken moeten toch al die heren druk aan het werk zijn. hebben geen tijd om naar de dames te gaan.
Wat zou nu de drukste dag zijn dan. dat de meeste bezoekers komen?
lijkt me zaterdag.
K2 is denk ik Natascha, die heeft een eigen reviewtopic.Vandaag in Escape geweest en ik zag 2 dames die ik niet ken, weet iemand van jullie dat misschien. Gaat om kamer 2 of 3 weet ik niet helemaal zeker. Was een kleine blonde vrouw, ik schat eind 20. Aan de tongval te horen afkomstig uit het Oostblok. En dan in kamer 7 of 8, een lange slanke blonde dame met een flinke tattoo op haar buik. Iemand ervaring met hen? Niet meteen mijn types, maar zeker niets mis mee om te zien. Hoewel de lange dame een beetje arrogant over kwam.
Dankjewel, ga ik eens opzoek naar de review!.K2 is denk ik Natascha, die heeft een eigen reviewtopic.
K7 is volgens mij Sonja.
Ik mocht dit bij Natascha (k2) en Ruby (k5) voor het instaptarief.Welke dame laat zich beffen voor het start tarief?
En zijn er vandaag nog leuke dames aanwezig?
maar wat is het instaptarief?Ik mocht dit bij Natascha (k2) en Ruby (k5) voor het instaptarief.
Bef ze!
Instaptarief bij deze 2 dames is 60 euro.maar wat is het instaptarief?
ben ik wel benieuwd naar.
om 16.30 uur dicht? Dat moet een reden hebben, nog nooit meegemaakt en hier ook niet eerder gelezen.Ik was er vandaag om 16:30 alleen de poort was open maar het pand gesloten.
Jammer dat ze dicht gaan waneer ze zelf zin in hebben