Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet niet, de poort is nog dicht.... openingstijden zijn vanaf 11 uur vlgs mij...Hoe is de bezetting vandaag?
Ik wilde er net naartoe rijdenWeet niet, de poort is nog dicht.... openingstijden zijn vanaf 11 uur vlgs mij...
Manuela, Ashley, Irina, Gloria, Gina (NL), Yoëlle.ik wilde er wel naartoe gaan alleen ben benieuwd welke dames er zijn
Hoi ik was er vandaag iets voor 18 uur, helaas geen Yuelle, komt ze morgen weer, normaal blijft haar naambordje voor het raam staan, k27 weet iemand iets meer?Manuela, Ashley, Irina, Gloria, Gina (NL), Yoëlle.
Misschien komt Maria nog, want dit was de bezetting rond 11.30 uur.
Hoe was de bezetting om 18.00 uur?Hoi ik was er vandaag iets voor 18 uur, helaas geen Yuelle, komt ze morgen weer, normaal blijft haar naambordje voor het raam staan, k27 weet iemand iets meer?
Yuelle is gisteren rond 16.30 vertrokken en komt vandaag ook nietHoi ik was er vandaag iets voor 18 uur, helaas geen Yuelle, komt ze morgen weer, normaal blijft haar naambordje voor het raam staan, k27 weet iemand iets meer?