Chanel hahahah mijn toppertjeVandaag nog toppers gesignaleerd? Wil vanavond even gaan
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChanel hahahah mijn toppertjeVandaag nog toppers gesignaleerd? Wil vanavond even gaan
Bedankt voor info. Werk Ruby nog dan? Ik zou vandaag willen bezoeken.Gina zat ook altijd beneden in de linkerhoek. De kleine magere dame die jij bedoelt zou ook wel eens Ruby kunnen zijn, zij zit onderaan de rechtertrap
Ja hoor je kunt gewoon naar binnen lopen, kost niks, en kijken of er leuke dames voor je zijn.Kan iemand mij vertellen of ik zo kan binnenlopen, betaal je nog entree? Thanks
Door de week zijn er om die tijd zeker dames aanwezig. Of dit in het weekend ook zo is weet ik niet.Thanks! En als ik dat rond een uur of 12:00/ 13:00 tref ik ook al wat dames aan? Thanks!
Thanks dan ga ik eens kijken. Dit is nieuw voor me en voor de zekerheid maar ver van huis. Twijfel nog over een privehuis stoppen maar het idee van ramen spreekt wel aan ….Door de week zijn er om die tijd zeker dames aanwezig. Of dit in het weekend ook zo is weet ik niet.