Algemeen Doetinchem aanwezigheid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog een collega wandelaar die vanmiddag naar de roerstraat gaat? Hoor graag wat de bezetting is
Nog een collega wandelaar die vanmiddag naar de roerstraat gaat? Hoor graag wat de bezetting
Net zelf maar even een bezoekje gebracht in de hoop dat Gina (Roe) weer aanwezig was. Zag haar bolide al op de parkeerplaats staan en bij binnenkomst zat ze geduldig te wachten. Toen ze me zag verscheen die mooie ondeugende glimlach van haar en wist ik dat het weer een top half uurtje zou worden.

Er is zo heerlijke chemie met haar en die wulpse bewegingen die ze maakt maken je gewoon al helemaal gek.

Ze ging met haar hoofd over de rand van het bed liggen en nam mijn altijd trouwe tampeloeres diep in haar keeltje. Wat kan die meid tekeer gaan, tot kokhalzen toe en je dan met die geile blik maar aan blijven kijken. Ondertussen haar tot een hoogte punt gelikt waarbij ze kliedernat wordt en je haar lichaamssappen heerlijk in je mond proeft.

Ook is ze er niet vies van om je ballen flink onder handen te nemen tijdens het pijpen en hierbij kwam ik bijna klaar.

Uiteraard nog even gebruik gemaakt van haar rijkunsten bovenop mij. Die meid moet toch als klein meisje af paard hebben gereden, jemig wat gaat ze daarbij tekeer

Uiteraard kon ik het niet lang meer houden en smeekte ze me om het condoom vol te spuiten en dat was niet aan dovenmans oren gezegd 😄

Nadien nog even lekker met elkaar bijgekomen en ben bang dat de volgende ontmoeting niet lang op zich laat wachten.

Hopelijk gaat ze nog heel wat jaartjes in Doetinchem haar kunsten vertonen want ik zou dat wel gaan missen. 🤪

Laatst bewerkt:
vanmiddag: Gina (Roe), Carla, Irina, Manuela, Sonja, Alina, Anna, Rosaura, Chanel, Samairi. Dus een beetje dunnetjes bezet, een aantal dames hadden blijkbaar andere plannen vandaag.
Voor de volledigheid: gereserveerd (spullen op de kamer), maar niet aanwezig vanmiddag: Klaudia, Ruby weet ik niet meer, Ashey, Bianca, Paloma, Gloria, Gina, Maria en Henny (met lange zwarte haren).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan