- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3418550-djulieta
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ontvangt niet in Heerlen maar in een vakantiehuisje in gemeente Beekdaelen. Bij aankomst zaten in de woonkamer van het huisje nog 3 andere dames. We zijn direct de enige slaapkamer ingegaan.
De dame in kwestie is precies als op de foto's. Na betaling zet ze wat muziek op en ging ze uitdagend dansen, wat met haar lichaam erg aangenaam is. Het condoom ging erom en er volgde een korte pijpbeurt. Aanraken mocht daarbij. Daarna seks in doggy, zij op de bedrand, ik staand. Gezien het mooie uitzicht duurde het niet lang totdat ik klaar was. Half uur was nog niet helemaal vol maar ik hield het zelf voor gezien, aangezien het wat afstandelijk aanvoelde en er weinig kans op "naknuffelen" was.
De dame in kwestie is precies als op de foto's. Na betaling zet ze wat muziek op en ging ze uitdagend dansen, wat met haar lichaam erg aangenaam is. Het condoom ging erom en er volgde een korte pijpbeurt. Aanraken mocht daarbij. Daarna seks in doggy, zij op de bedrand, ik staand. Gezien het mooie uitzicht duurde het niet lang totdat ik klaar was. Half uur was nog niet helemaal vol maar ik hield het zelf voor gezien, aangezien het wat afstandelijk aanvoelde en er weinig kans op "naknuffelen" was.