Voormalig lid 14549
Wandelaar
Isvze toevallig nu zaterdag aanwezig?Nee voorlopig nog steeds enkel op donderdag. Uitzonderlijk eens op zaterdag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIsvze toevallig nu zaterdag aanwezig?Nee voorlopig nog steeds enkel op donderdag. Uitzonderlijk eens op zaterdag.
Oh leuk!Amai lekker dichtbij, ben zelf ook van Paal!
Toch eens binnenpiepen.
All-in is 40 euro bovenop een massage, maar is er eigenlijk ook een optie om enkel oraal bij de massage te nemen?Op donderdag en soms zaterdag.
Ja zij doet all-in en is 40 euro extra om de massage.
Hoi, is ze volgende week donderdag aanwezig, 21/12? Vanaf welk uur?Op donderdag en soms zaterdag.
Ja zij doet all-in en is 40 euro extra om de massage.
Als ik mij stoor aan iets op Facebook, of forum, of op girlsreview… dan lees ik het niet. Gewoon een tip… ook al moet ik toegeven dat ik hem deze keer helaas niet zelf volgde.Dacht dat girlsreview een forum was om ervaringen te delen. Deze rubriek moet eens duchtig opgeschoond worden, of volledig vervangen.
Dit lijkt wel een "callcenter" om afspraken te regelen!
Waarom niet gewoon mailen of bellen naar Divina om inlichtingen???
Hoog tijd dat een moderator hier orde op zaken stelt.
Ah ja, da's waar ook.t is voor iedereen zondag he
Bij Raf, voor de bi-ervaring. Eentje die kan tellen, heel bijzonder en ... euh ... speciaal.Fijn om te horen. Bij wie ben je geweest?