Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTerecht... Het is ongewenst: het is eigenrichting. Maar dat is wel wat je krijgt als politie en justitie mensen laat stikken.
jij snapt hetAlleen komt dat ook voor indien ze solliciteren, naar een kroeg willen, door de politie worden staande gehouden......etc. Onderscheid maken op ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid is discriminatie en geen grijs gebied maar gewoon strafbaar.
Het grijze gebied is pas, dat je als welk beroep dan ook, niet elke dienst zomaar moet aannemen. Alleen al weiger je stelselmatig op basis van ras, geslacht, leeftijd of seksuele geaardheid, dan is er sprake van discriminatie. Er is geen sexclub in Nederland die op de website al duidelijk maakt dat bepaalde bevolkingsgroepen sowieso al niet welkom zijn.
Deze dame ontvangt in een privéhuis en wenst geen noord Afrikaanse mannen te ontvangen, dus wat jij zegt klopt niet. https://www.privehuisalmere.nl/bella/Er is geen sexclub in Nederland die op de website al duidelijk maakt dat bepaalde bevolkingsgroepen sowieso al niet welkom zijn.
Het is kamerverhuur officieel dus met eigen prijzen etc. Een zzp'er en geen privehuis dameDeze dame ontvangt in een privéhuis en wenst geen noord Afrikaanse mannen te ontvangen, dus wat jij zegt klopt niet. https://www.privehuisalmere.nl/bella/
Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekaptWij? Bedoel weet niet wat jij deed maar ik was bij beide niet betrokken?
Daarnaast is slecht gedrag niet iets waarop blanke mensen het alleen recht hebben
Kolonialsme... Bekeringen onder dwang.... Kapitalisme...Wat hebben wij ooit verkeerd gedaan, op de holocaust en slavernij na?
Dvps zijn toch geen winkels als een dvp een bepaalde man geen service wil geven om welke reden dan ook is dat haar keuzeJa je mag zelf je klanten kiezen, nee je mag geen onderscheid maken vanuit een rasistisch motief
ene sluit andere dus niet uit
Mag je klanten weigeren?
Een paar weken geleden las ik een bericht dat een webshop klanten weigert (of wil weigeren) die volgens de shop te veel retourneren. Los van het feit of dit nu slim is of niet, is het meer de vraag ofwww.ictrecht.nl
Dvps zijn toch geen winkels als een dvp een bepaalde man geen service wil geven om welke reden dan ook is dat haar keuze
Als een dvp mij zou weigeren om dat ik een beperking heb dan is dat haar keuze dat is idd niet fijn maar ik moet dat ook gewoon aanvaarden en verder zoeken
sommige wandelaars doen ook het zelfde bij buitenlandse dvps ze willen niet met buitenlandse dvps afspreken om dat ze niet willen in het zak gezet worden of bestolen worden dat is toch ook discriminatie
Maar kan je daar de huidige blanke bevolking op aan spreken? Bovendien was het maar een kleine groep die daar direct bij betrokken was. En om de Shoa, er nou bij te betrekken vind ik helemaal ongepast.Kolonialsme... Bekeringen onder dwang.... Kapitalisme...
Je hebt het elke keer over WIJ en WE?Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekapt
We hebben noord amerika afgepakt van de indianen en hun in reservaten gestoken
We hebben het zelfde gedaan in australië met de aboriginals
Al zou het juridisch gezien niet moreel zijn om iemand vanwege zijn afkomst te weigeren in de praktijk gebeurt dat wel en daar kan geen rechter iets tegen beginnen.Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.
Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.
Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
Ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet maar ik ben niet echt bezig met deze zaken. Dat ANDERE blanke mannen dat deden oke. Maar ik niet?Kolonialsme... Bekeringen onder dwang.... Kapitalisme...
als jij naar hun land zou gaan en daar een dvp wil boeken. En zij weigerd jou omdat je blank bent denk je dat je daar moet af komen met dat is racisme. Ze gaan eens goed met je lachen en zeggen dat is de dame haar keuze.Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.
Een dvp is een dienstverlener met klanten dus het kan best zijn dat Gerard juridisch een punt heeft dat ze niet op voorhand op basis van ras iemand mag weigeren.
Maar ja dan nog mag ze wel individuen weigeren, en als ze dat vervolgens doet bij alle buitenlanders dan heb je hetzelfde effect.
Voor de DVP wel. Of je nu schoenen verkoopt of jezelf verhuurt voor een uur. in de basis staat nergens in de wet "discriminatie mag niet tenzij je DVP bent".Wandelaars hebben geen klanten, dus voor hun is de link van Gerard niet van toepassing.
En dan te bedenken dat deze dame ZELF noord Afrikaanse roots heeftDeze dame ontvangt in een privéhuis en wenst geen noord Afrikaanse mannen te ontvangen, dus wat jij zegt klopt niet. https://www.privehuisalmere.nl/bella/
Is me al overkomen in Malaysia... Indische dame zij vlakaf 'geen blanken'!als jij naar hun land zou gaan en daar een dvp wil boeken. En zij weigerd jou omdat je blank bent denk je dat je daar moet af komen met dat is racisme. Ze gaan eens goed met je lachen en zeggen dat is de dame haar keuze.
En wat heb je dan gedaanIs me al overkomen in Malaysia... Indische dame zij vlakaf 'geen blanken'!
Nou...Al zou het juridisch gezien niet moreel zijn om iemand vanwege zijn afkomst te weigeren in de praktijk gebeurt dat wel en daar kan geen rechter iets tegen beginnen.
Je kan toch niet wat een man heeft gedaan, afwentelen op de gehele blanke bevolking. Congo wast toch zijn persoonlijk project of win gewest?Koning leopold 2 van belgië heeft in de congo heel de bevoking als slaven gebruikt als ze niet genoeg rubber produceren werden hun handen afgekapt
En beide landen zijn nu welvarende 1e wereldlanden.We hebben noord amerika afgepakt van de indianen en hun in reservaten gestoken
We hebben het zelfde gedaan in australië met de aboriginals
Een andere dame gekozen...En wat heb je dan gedaan
Die gangsters vallen nog mee (in mijn ervaring), geven vaak nog een money shower ook lol.In advertenties lees ik soms dat mannen van arabische afkomst ( bv marokanen en turken) niet welkom zijn. Dat is geen racisme mss wel een klein beetje discriminatie. Het is natuurlijk wel te begrijpen bij sommige is respect voor vrouwen ver te zoeken. Zeker als het zulk eentje is dat zich zelf gangster vind.
Ik voel me persoonlijk absoluut niet verantwoordelijk, schuldig of betrokken bij die wantoestanden. Maar het is wel iets wat aan onze westerese cultuur en onze samenleving kleeft. Hoe we daarmee moeten omgaan, is een interessante vraag, maar erg off topic hier...Maar kan je daar de huidige blanke bevolking op aan spreken? Bovendien was het maar een kleine groep die daar direct bij betrokken was. En om de Shoa, er nou bij te betrekken vind ik helemaal ongepast.
Die werken niet met hun poes en lopen niet het risico in elkaar geslagen te worden, vermoord of met hiv hun leven te leven...Precies mijn punt!
En DVP hoe je het ook went of keert.. is gewoon een BEROEP.. gewoon WERK
Moet je voorstellen dat een fysio mensen gaat weigeren omdat ze bv stinken? De wereld is te klein!
Het is nogal een grijs gebied
Daarom ontvangst ze deze mannen waarschijnlijk ook niet. Angst om herkent te worden denk ikEn dan te bedenken dat deze dame ZELF noord Afrikaanse roots heeft
Overigens huurt zij de ruimte en is het niet echt een privehuis. Kortom het HUIS doet niets fout.
vanuit je WESTERSE point of view. Denk je nou echt dat ze in Azie daarmee bezig zijn?Maar het is wel iets wat aan onze westerese cultuur en onze samenleving kleeft.