Die moet je me even uitleggen. De meeste DVPs komen niet uit de stad waar ze in een privehuis werken, precies om zelf geen bekende tegen te komen.
Dus stel ff dat je uit Rotterdam komt en gaat naar HS in Breda, dan heb je goed kans daar een aantal mede Rotterdammers te treffen onder de dames die je dus thuis in Rotterdam (hoe klein de kans ook) zou kunnen tegenkomen op straat.
Oftewel: door ergens anders dan je eigen stad te wandelen verhoog je eerder de kans om op straat een dame tegen te komen in je eigen woonplaats. Blijft klein, maar wel groter dan anders.
Op begrijp ik je verkeerd?
het zal ḿ gaan om jou bekenden (buren, collega's, vrienden, evt familie) die zien dat je DVPs bezoekt .
De kans dat je mensen die jou (her)kennen ook in je eigen omgeving wonen is natuurlijk wat groter .
Op die basis moet je dan natuurlijk ook je DVPs in je werk-stad/omgeving mijden, want een deel van je collega's (of klanten oid) zal rondom je werk wonen.
Voor wat betreft je redenering dat je wat meer DVPs uit je eigen woonomgeving zou kunnen treffen, in een andere stad dat is een heel natte vinger .
Natuurlijk kan het dat je samen met een DVP exact dezelfde bestemming hebt , zij om te werken in een stad waar ze niet woont, en jij om te wandelen in een stad waar je niet woont .
Maar - net als jijzelf - hebben de DVPs die "bereikbare stad waar ik niet woon" zoeken best wat keus , er zijn een stuk meer steden dan alleen Breda voor Rotterdamse DVPs om uit te kiezen , ze kunnen ook naar Den Haag, Utrecht, Tilburg , Roosendaal etc .Net als jij, als Rotterdamse wandelaar die buiten R'dam wil wandelen. Met zo'n grote spreiding lijkt de kans om een bekende DVP te treffen me niet heel veel groter . Ik gok overigens dat een vrij behoorlijk deel van de DVPs gewoon in de eigen stad werkt .
Zeker degenen die in NL weinig binding hebben zal het echt niet kunnen schelen dat een klant ze bij de appie tegen kan komen.