Algemeen Dirty Sluts in de loft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Goolfy69

Newbie
10
18/05/22
3
Dirty sluts zijn blijkbaar verhuisd naar de loft in Kruibeke, dames ken ik, maar locatie niet, iemand ervaring met die locatie?
Moet men reserveren? Via e-mail?
Wss ga ik daar straks langs
 
Ja het was leuk.
Wat zijn die dames actief zeg.
Er was een slanke Surinaamse dame bij die stopte gewoon niet.
Carmen , Eva , Rosalie ik kende ze nog niet.Maar vergeten zal ik ze niet vlug.
Ik ben eerder weggegaan want de pijp was helemaal leeg.
Oja oudere man , jongere man maakt niks uit voor die vrouwen , ze doen het met plezier.
Het lijkt erop ze gaan daar tijdje blijven in Kruibeke. Enige nadeel is parkeerplaatsen.
 
Ja het was leuk.
Wat zijn die dames actief zeg.
Er was een slanke Surinaamse dame bij die stopte gewoon niet.
Carmen , Eva , Rosalie ik kende ze nog niet.Maar vergeten zal ik ze niet vlug.
Ik ben eerder weggegaan want de pijp was helemaal leeg.
Oja oudere man , jongere man maakt niks uit voor die vrouwen , ze doen het met plezier.
Het lijkt erop ze gaan daar tijdje blijven in Kruibeke. Enige nadeel is parkeerplaatsen.
🫶
 
en niet vergunde locatie nee daar kom ik niet meer
Kan je daar voor bekeurd worden dan ?
Maar qua sex is het wel een klasse hoger als met Nicky, Nila ,Lisa enzovoorts die daar eerst ook kwamen in de Loft.
ga binnenkort ook eens gaan... wat bedoel je met parkeerplaatsen, kan je niet vlot in buurt parkeren?
Moet geluk hebben dan op terrein , en vijftal langs de straat maar dan houdt het wel op
 
Ik keek ernaar uit om het eens te proberen. Spijtig genoeg kreeg ik een paar dagen voordien een verkoudheid. Ik ben van principe dat je dan niet gaat. Dus knop omdraaien, gedachten op nul zetten en wachten tot de volgende gelegenheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan