Een klein jaar geleden kwam Dina langs gerend tijdens een voorstelrondje bij Salon 261. Ze sprak haar naam onduidelijk uit en maakte een gehaaste indruk. Mijn gut feeling was: niet doen en dus ben ik doorgereden naar een ander privehuis. Naderhand hoorde ik uitstekende verhalen over Dina en heb ik mijn mening bijgesteld. En zodoende was ik vandaag te gast bij Dina. Afspreken via Whats App verliep vlot, maar dat is zo ongeveer het enige positieve.
Voor wie de korte samenvatting wil: had ik maar naar mijn gut feeling geluisterd.
Dan hier de iets minder korte samenvatting: hoewel Dina zeker een knappe dame is, zou ik haar geen 'playmate' noemen. En bij een Arabisch uiterlijk (ze zou een Marokkaanse zijn) had ik mij ook net iets anders voorgesteld. Want in haar gezicht heeft ze overduidelijk Oostaziatische trekken (Indonesisch?). Daarnaast heeft ze geen lang haar tot op haar kont, zoals op haar foto's, maar komt het nog niet eens tot haar kin (een Amelie-kapsel). Ik herkende haar al met al ook niet van een jaar geleden. Goed, het zijn uiterlijkheden dus tot daar aan toe.
Ik ben 50 minuten bij haar op de kamer geweest, waarvan 25 minuten een massage van de rug, 10 minuten 'plichtplegingen' zoals douchen (wat zij voor én na de date deed en waar ik niet bij mocht staan want dan werd haar (korte!) haar nat) en dan blijft er al met al 15 minuten over voor 'bloot en stout'. Van haar borsten heb ik nauwelijks iets gezien, laat staan dat ik ze uitgebreid aan kon raken. Van zoenen was geen sprake, laat staan van tongzoenen. Heel kort pijpen, daarna missionary en vervolgens een hele tijd aftrekken en klaar was de kater. Voor een dame die kakelvers in het vak was, had ik daar nog enige mildheid voor op kunnen brengen, maar aangezien we het hier hebben over een zeer ervaren dame die in het duurste privéhuis van Nederland ontvangt ben ik bij deze streng doch rechtvaardig in mijn oordeel: onvoldoende!
Hoe dit te rijmen met het beeld waarmee ik haar kant op reed?
Ik geef toe dat de lat hoog lag bij mij mentaal, dus een tegenvaller is daarmee waarschijnlijker. Maar de lezer mag zelf uit hetgeen ik beschreven heb bedenken hoe laag de lat had moeten liggen om met een tevreden gevoel weg te gaan. Nu wil ik ook wel eens wat minder goed in mijn vel zitten mentaal en/of fysiek en dan merk je dat ook terug. Maar dat was nu niet het geval: ik was er helemaal klaar voor, voelde me fit en had er zin in. Ik ken mezelf op dat punt.
Was ik gewoon haar type niet en was er daardoor geen klik? Dat zou kunnen verklaren waarom ze destijds bij de voorstelronde zo vluchtig langs me heen liep. Ligt het aan de maandagmiddag en dat ze haar krachten wilde sparen voor de rest van de dag en/of de week? Ik weet het niet. Maar in beide gevallen had ze er beter aan gedaan mij als klant te weigeren.
Het verschil tussen wat ik van haar gehoord heb en deze ervaring is dusdanig groot dat ik nog aan een derde mogelijkheid zit te denken: dit was niet de 'echte' Dina maar een invalster. Ik herkende haar niet van een jaar terug (hoewel ik toegeef dat ik haar toen vluchtig zag), de Oostaziatische trekjes in het gezicht verrasten mij, omdat iedereen het over een Marokkaanse had, en dan is er de haardracht die afwijkt van de foto's. Aan het eind van de date heb ik haar nog een vraag gesteld en het antwoord dat ze gaf deed mij dan weer vermoeden dat ze wel degelijk de 'echte' Dina is. Wat dan echter weer ongemakkelijk is, is dat bij Salon 261 een tijd lang 3 dames met exact dezelfde advertentietekst hebben geadverteerd, waarvan één met gejatte foto's. Inmiddels heeft één van die drie dames de tekst nu aangepast, maar Soraya heeft nog steeds precies dezelfde tekst en een foto met een andere naam er op. Op een email van mij aan S261 waarin ik dit voorlegde is nooit een reactie gekomen, dus wat daar allemaal aan de hand is?
Hoe het ook zij: een flinke teleurstelling achter de rug en in ieder geval geleerd om meer op mijn gut feeling te vertrouwen.