Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks paulus2
Fruitbuurt?Er staat Amsterdam-Noord voor ontvangstplek, als het die tante uit de Fruitbuurt is moet je hard weglopen.
Is wel heel wat jaren terug maar het zou zomaar kunnen dat ze weer actief is.
1 x bij een cardate,had het net zo goed zelf kunnen doen,scheelde weer 70,- euroHeb je haar ontmoet ?
Welke bianca??ik vind 90 euro met deze buik best duur.. Bianca is 5x mooier voor 10 euro meer
Ik heb haar 06 als je wilt1x bij deze dame thuis geweest in Purmerend, werkte toen nog onder een andere naam en deed voornamelijk vluggertjes. Heerlijke grote borsten met gevoelige tepels.
heerlijke pijpbeurt gehad met cim. Had graag vaker bij haar langs gegaan maar reageert nouwelijks/niet op e-mail.
had graag een vervolgafspraak met haar gehad.
Kan je vertellen dat het niet de dame is uit de fruitbuurt,dit leuke tante.Er staat Amsterdam-Noord voor ontvangstplek, als het die tante uit de Fruitbuurt is moet je hard weglopen.
Is wel heel wat jaren terug maar het zou zomaar kunnen dat ze weer actief is.
Ik zou haar 06 nummer graag willen hebben. Zou je me die via een privé berichtje kunnen toezenden?Welke bianca??
Met de tattoo??
Ik heb haar 06 als je wilt
Kan je vertellen dat het niet de dame is uit de fruitbuurt,dit leuke tante.
Ja dat is het nou juist, het telefoon nummer staat er niet bij en ze reageert niet op de berichten.Haar advertentie is gewoon actief je kan nummer gewoon opvragen.
Ok ...vraag het eerst of ze het zelf ook wil ok.Ik zou haar 06 nummer graag willen hebben. Zou je me die via een privé berichtje kunnen toezenden?
Hopelijk reageert ze wel op een appje.
Nee deze dame komt echt uit purmerend,heeft niks met Amsterdam te maken...Volgens mij verwarren jullie haar met Bianca uit Noord die een pijpdate voor 70 euro aanbied in de auto. Of is dit dezelfde dame?
Komen.....bianca ontvangt liever geen mensen uit purmerend namelijk....!!!ik vind 90 euro met deze buik best duur.. Bianca is 5x mooier voor 10 euro meer
Ze komt niet uit noord,het is een ander die je bedoelt...ronnyToen de in Noord woonde was het huis een zooitje en ze was zelf ook niet erg fris.
Ik heb het ook over ruim 10 jaar terug, enige positieve wat ik in haar kon vinden dat ze mooie dikke memmen had.
Je zou beste wel eens gelijk kunnen hebben.Komen.....bianca ontvangt liever geen mensen uit purmerend namelijk....!!!
Dus zal wel eens moet uitkijken...
Ze komt niet uit noord,het is een ander die je bedoelt...ronny
Deze heeft bij mij aan de overkant van de sloot gewoond........in purmerend
@purmerman
Kan je misschien nog een recensieformulier met algemene beoordeling toevoegen?